Edderkoppnett

Edderkoppnett
1460kr
Str. 30x40
Ta kontakt om du ønsker å kjøpe
Mail: [email protected]

Jeg dro til lekebutikken en gang og gikk til leke-dyr hyllen. Jeg fikk vel fort ideen da jeg så en edderkopp. Tenk å male et spindelvev i forskjellige glitterfarger og lime edderkoppen på i midten? og slik ble det.


Oppdatering:

Neste års prosjekt

Jeg besøkte en venninne i går lørdag som hadde bestilt pulsvarmere i rosa, pannebånd og mobil veske. Hun var svært fornøyd og sa at dette hadde blitt populært om jeg hadde satset på å selge det mer. Det gir meg jo motivasjon til å planlegge for neste års julemarked hvor det er mulig å ha stand. Da har jeg et helt år på meg å hekle og jeg fikk raskt tanker om hvor jeg skulle ha begynt for å ikke miste helt kontroll. Venninnen min fikk nemlig en følelse av at hun var den eneste som nå eide en slik fin mobil veske (utenom meg) hun var kjempe stolt.

 

Ideen er at ETTER jeg har spart opp til Mac og ny fugl (senest april), så vil jeg kjøpe garn fra Hobbii.no igjen. Da vil jeg fokusere først og fremst på rosa pulsvarmer til kvinner og mørke blå pulsvarmer til menn. Jeg hadde med noe jeg heklet som julegave for en i familien jeg skal feire jul med og mannen til hu jeg besøkte var enig at det var en fin farge for menn som han også kunne hatt. Så når jeg får kjøpt garn igjen kan jeg gå løs på disse to fargene og hekle small, medium, L og XL. Utenom pulsvarmere kan jeg og hekle samme mobil vesker (evt penalhus) som vist på bilde i forskjellige størrelser. Og da skal målet være å hekle såpass mange at med bare det kan jeg ha en stand på for eksempel Snipetorp marked allerede i august. Når jeg har nok til å ha en stand ut av de 3 varene, kan jeg endelig strekke meg lengre til å hekle eksempel glass brikker, tøfler, pannebånd, leggvarmere og mer ut fra hva jeg bestemmer meg for å hekle. Men samtidig så kjenner jeg det frister utrolig hardt nå å kjøpe mer garn i sort for at dette skal passe enda flere farger for å kunne kle meg slik jeg går i dag til kirken… for med tynn genser under jakken er disse skjerfene perfekte for å dekke over armen for litt ekstra varme:

 

Nei du kødder 😦 Nå må jeg vente i 45 minutter til neste buss i sentrum etter første buss… får jeg noen til å plukke meg opp tro så jeg rekker begynnelsen av møtet?

God andre søndag i advendt


Her er de andre bildene jeg har delt.

Bare å trykke på link under bilde for å lese om dem

 

Broren til Arild

Arild

Jesu Kors

Levende håp

Hjerte kjede

Carry me

I Jesu favn

 

Darwin

Ut på tur

Jurassic Paint

Heste drøm

Edderkoppnett

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *