Carry me

Fotsporene

En natt hadde  en mann en drøm.
 Han drømte at han spaserte langs stranden sammen med Herren. Over himmelen kom bilder fra livet hans til syne.
 For hvert bilde han så, oppdaget han at det var to par fotspor i sanden, det ene var hans egne, og det andre var Herrens.

Da det siste bildet fòr forbi over himmelen,
 så han tilbake på fotsporene i sanden. 
Han la merke til at mange ganger i livets løp var det bare ett par fotspor. 
Da oppdaget han også at det var de gangene da livet hans hadde vært vanskeligst og mest smertefullt.

Dette forsto han ikke, så han spurte Herren: 
»Herre, du sa engang at da jeg bestemte meg for å følge deg, 
ville du alltid gå med meg og aldri forlate meg. Men nå ser jeg at da min nød var størst og livet var vanskeligst å leve, 
da er det bare ett par fotspor. 
Jeg forstår ikke hvorfor du forlot meg da jeg trengte deg mest?”

Da svarte Herren: «Mitt kjære og dyrebare barn! 
Jeg elsker deg og ville aldri forlate deg.
 De gangene i livet ditt da prøvelsene og lidelsene dine var størst, og du bare kan se ett spor i sanden,
 det var de gangene jeg bar deg i armene mine.»

Fotsporene i sanden er en vakker historie som er ganske kjent. Mens mitt maleri har jeg lagt til Carry Me av Josh Wilson fra sangen som minner meg om nettopp samme historie. Sangen får du høre HER

«Carry me now
From my sinking sand to Your solid ground
The only way I’m ever gonna make it out
Is if You carry me now
God carry me now»


Carry me
600kr
nr.033
Malt August 2015 
str.30x30
Er du interessert i å kjøpe maleriet kan du kontakte meg på mail: [email protected]

Oppdatering:

Jeg opprettet en profil til min kjære fugl Darwin. Vel den Instagram brukeren har jeg hatt til litt av hvert som ble mislykket, men å ha en profil til kjæledyret mitt burde ikke slå feil, det er jo så kjent å ha på Instagram. Så opplevde jeg mens jeg var i Gjøvik at en av videoene gikk viralt. Har nå nesten 80.000 visninger og over 5000 liker klikk. Omtrent hver gang jeg logger inn står det 100 varsler. Og det vokser med følgere. Så det motiverer meg å være aktiv med å dele videre når jeg kommer hjem. Har jo ganske mye siden jeg fikk fuglen i april som jeg ikke har delt. Og jeg har fått ny telefon nettopp, så jeg må få overført resten av  medie filene fra telefonen over på harddisk før jeg bruker den nye telefonen, noe vil si jeg må få delt det(Darwin gøye) jeg allerede har på telefonen på instagrammen mens jeg kan. Litt kronglete å dele fra dataen kanskje. Ikke gjort det før. Det lærer jeg når jeg tar i bruk den nye telefonen.

Filmen finner du HER

Jeg fikk også meldinger privat om at noen vil bruke videoen min i en kanal for dyr med nærmere millioner følgere? Jeg syntes jo egentlig ikke filmen min var sååå morsom, men de vil vel bare ta det som de ser går viralt uansett. Filmen handler om at Darwin har gått i dukke sengen i dukkehuset og river seg løs på teppet som er på, så det ser ut som han gjør seg klar for å legge seg. Veldig søt.

Jeg har også planer om å åpne Darwins pakkekalender i år. Selv om jeg ikke er så veldig glad i jul, så har jeg en tradisjon på å ha et slags kreativt juletre og lage egen jule kalender. I år ble det kvister med leker til Darwin som juletre. Jeg legger ikke gaver under det treet for dem bærsjer han på 😝 Jeg har nemlig pleid å sette opp et slags juletre før for å ha et sted å ha gavene jeg pakker inn til venner og familie før jul. Det er så hyggelig sted å oppbevare dem før jeg leverer dem. Nå er heller julegavene i et lukket rom han ikke skal få tilgang til. Men slettet videoen da jeg så jeg hadde en skrive feil 😂 Får dele ny video snart.

Følg oss gjerne på Darwins instagram HER.

 


Husk at om du er interessert i å kjøpe et av disse, så er det bare å trykke linken for info og sende en mail.

Et Levende Håp

Carry Me

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *