Jesu kors

Sommeren 2020 ble jeg med kirken min på sommerstevnet Himmel og Hav på Tromøya utenfor Arendal. Jeg ville ta med kunsten min, så jeg tegnet klare bilder. Planen var å få malt på scenen under lovsangen, men det ble ikke noe av så malte heller utenfor teltet. Det fikk jeg gode tilbakemeldinger på. Min nærmeste nabo ved teltet ville ha bilde når det er ferdig, men hun ønsket at kledet skulle være blod-rødt og ikke hvit. Når jeg endelig sier meg ferdig med bilde, så var hun likevel ikke fornøyd med blod fargen. Jeg skjønner ikke helt åssen det skulle vært annerledes, så jeg vil bare selge den som den er. For Jesus døde på korset for våre synder og blodet ble tørket med et klede. Mens noen mener kledet skal være hvit som betyr renhet. Malt samme bilde før med hvit kledet, så ser ikke noe i veien med at jeg gjorde noe annerledes på dette bildet.

 

Jesu kors 
2144kr
Nr. 101
Str. 50x60

Er du interessert i å kjøpe kan du ta kontakt på [email protected]

Under arbeid på Himmel og hav

oppdatering:

Jeg har hatt flere prosjekter som har tidsfrist til jul. Lage en del julegaver. Og snart gledelig tømt all garn jeg har. Som fortalt så sparer jeg til en Mac og da vil jeg droppe å kjøpe garn på en god stund, bruke opp det jeg har og prøve å gjøre mer av andre ting enn å hekle som Tiktok, Instagram og YouTube. Noe jeg er veldig stolt over nå er mine første votter jeg fullførte mens jeg var i Gjøvik. Jeg satt under møtet i kirken til venninnen min og festet tråder. Mine fingre er så lange at når jeg har vanlig vanter blir ofte dem fulle av hull. Så da ville jeg prøve å lage votter med noen restegarn jeg fant. Etter jeg får meg Mac vil jeg kanskje hekle jevnlig til eksempel julemarked på Gulset senteret. For da har jeg jo råd til å kjøpe garn igjen. Jeg ble invitert i år, men krasjer med kirken min som har undervisning hvor jeg er invitert å synge. Tørr ikke julemarked i år når jeg bare har kunst bildene mine og ikke særlig annet som er klart. Her er hvert fall resultatet av mine første votter


Her er alle bildene jeg har delt så langt.
For mer informasjon trykk på linken under bildene om du vil kjøpe et av dem:

Et levende håp

Jesu Kors

Carry Me


Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *