Et Levende Håp


Du har kanskje sett dette bilde før? Men jeg vil dele på nytt siden det er så nært jul og jeg sparer til en Mac. Så dette er til salgs, et maleri jeg har malt selv som kanskje kan passe noen som julegave? Og jeg vil derfor prøve å dele alle mine bilder en og en med en liten oppdatering frem mot jul. Ta kontakt på Mail om du er interessert: [email protected]

Levende Håp 
Nr.96 
1405kr 
Str.40x30

Oppdatering

Akkurat nå er jeg i Gjøvik. Det er kafé etter et møte jeg besøker sammen med min venninne jeg overnatter hos. Drar hjem igjen til Skien i morgen. Jeg kom meg hit via Pant pengene til bilen jeg kvittet meg med, og fikk Kim Danials iPhone 13 i gave da han kjøpte seg iPhone 14. det blir fint med bedre telefon da jeg selv fra før av hadde iPhone 7. En Mac derimot skal jeg kjøpe av en annen bekjent. Men må spare opp selv og avtalt jeg kan betale 1000kr i måneden til den er nedbetalt, da kan jeg hente den. Vil rekke å betale alt før min bursdag i April 2024. Det blir en fin bursdagsgave til meg selv 🙂 Derfor vil jeg få solgt bildene mine! Og i enden av innlegget legge alle bildene sammen for å se hvem jeg har delt for å ikke dele alle 2 ganger. Så vi sees igjen i et annet innlegg 🙂

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *