I Jesu Fang

“Og han tok dem i favn og la sine hender på dem og velsignet dem.”

Markus 10:16

Jeg hadde malt dette bilde før som ble solgt ganske fort. Så fikk jeg en bestilling på dette av en bekjent som ville bilde skulle tilpasse seg barnerommet til jentungen sin. Det var stadig endring på bakgrunnen, hår og genser til jentungen. Hun ombestemte seg stadig vekk for endringer før hun kjøpte det, ennå ikke fornøyd, så hun solgte det tilbake til meg. Det er derfor satt ned i pris.


i Jesu fang
1000kr
Str. 30x40
Nr.85
#mirimaleri

Er du interessert i å kjøpe bilde kan du ta kontakt på Mail: [email protected]


Oppdatering

Jeg trodde seriøst ikke jeg hadde båndet med fuglen min før jeg klarte å «kose» med han. Altså bruke fingeren til å klø han i halsen og hode noe fugler er veldig glade i. Han bet alltid etter fingeren. For fingeren min hadde tydeligvis ikke noe å gjøre i ansiktet hans. Eller jeg bør mate han oftere med fingrene mine? Men så kom jeg over en tegneserie som hjalp meg veldig:

Viser seg at jeg er ikke alene om å ikke få kost fuglen med fingeren. Det er helt vanlig at fuglen aksepterer nesen derimot for kos. Så da måtte jeg selvsagt prøve det, og vet dere hva? Nå gjør jeg dette hver eneste dag 😃🤣 Må ha vært også fordi jeg har matet han mye med munnen. Han kommer til og med løpende til meg om jeg har hodet over buret hans klar for kos. Ofte sier jeg «kos kos» så han kan lære både å si det men også skjønne jeg tilbyr kos:

Men det er ikke bare Kos Kos… jeg måtte spørre på Facebook siden til nymfeparakitter om dette kanskje ikke er det lureste å gjøre til enhver tid. Jeg har hatt kjære Darwin siden april 2023 og ikke før nå ETTER jeg begynte å kose han slik, så ble jeg forkjølet. Ja det er tiden for det, det er en heldig kald november. Men at jeg stikker nesen min nedi en støvete nakke til en støvefull fugl kan kanskje irritere luftveiene 🙈 Så dette kan kanskje ha fått fortgang på forkjølelsen min som nå har vart i 2 uker. Disse to ukene er endelig over. Og jeg er tilbake på trening 😃🫶🏻

 

Her er alle bildene jeg har delt så langt.
For mer informasjon trykk på linken under bildene om du vil kjøpe et av dem:

Jurassic Paint

Jesus kors

Carry Me

Levende Håp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *