Jurassic Paint

“Gud sa: «Jorden skal bære fram alle slags levende skapninger: fe, kryp og ville dyr av alle slag!» Og det ble slik. Gud laget alle slags ville dyr og alle slags fe og alle slags kryp på marken. Og Gud så at det var godt” 1. Mosebok 1,24-25

Jeg jobbet som renholder fra 2015-2019. Løpet av denne tiden vasket jeg på noe som het kunst galleriet. Det var det stadig ny kunst jeg vasket gulver ved. Så ble jeg fascinert over noe. Det hang et bilde spikret med en planke under og på den planken sto det et rådyr, på selve bilde var det malt trær og grønne planter. Wow for et kult bilde og for en god idee. Så jeg tok ideen med meg og lagde min egen. For låven til far er full av planker, sag og redskaper til å gjøre det samme. Og dette ble et av mine første resultater. Ganske fornøyd. Kalte den “Jurassic Paint” fordi jeg elsker Jurassic Park filmene og dette er et maleri som ikke er tatt fra filmen.


Jurassic Paint
1314 kr
Ferdig malt juli 2019
str 30x40
Er du interessert i å kjøpe bilde 
kan du ta kontakt på Mail: [email protected]

Oppdatering:

Muskel bygging

Jeg delte dette bilde på forrige innlegg. Og litt og litt gikk det opp et lys for meg angående trening. Da jeg kom hjem etter treningen gikk jeg på en såkalt kroppskanner. Den skanner indre fett %, muskelmasse, vann % og mer. Jeg har PCOS og selv om det ikke syns har jeg en indre jojo vekt som reagerer ekstremt mye på eksempel lite muskelmasse og høyere fett %. Jeg hadde visst ikke blitt særlig bedre, jeg hadde faktisk blitt litt dårligere. Skanner meg en gang i måneden. 2 måneder siden da jeg skannet meg, så hadde jeg oppdaget det var en dårlig idee å droppe middager (grunnet dårlig økonomi) når jeg trener så trenger jeg mer næring for å bygge muskelmassen. Så etter en måned hadde jeg blitt bedre, fordi jeg hadde begynt å spise middager igjen. Muskelmassen fikk næring. Men nå sist jeg skannet meg, var jeg dårligere igjen. Kan selvsagt skylde junken og andre utskeielser. Men det er noe annet jeg funderte på…

Gluten

Det er jo ikke lenge siden jeg gikk på et dags kurs om Cøliaki for oss med det. Så skrev jeg her om dagen til en facebook gruppe: “Når man inntar gluten og tarmtottene trekker seg sammen, er det bare næring fra mat den ikke opptar eller er det også næring fra kosttilskudd?” Jeg fikk svar at det gjalt ALT av næring også tilskudd. Noe betyr at å spise Gluten kan faktisk OGSÅ hindre muskelmassen å vokse. For jeg har jo erfart så ekstremt energi tap av lite muskelmasse. Og hva er vits å trene om jeg ikke trener riktig og ikke spiser riktig. Jeg må være flinkere med gluten. For jeg reagerer ikke så mye på det og har hatt en tro på at jeg når som helst kan bli helbredet. Men vil jeg virkelig bygge muskelmasse bør jeg sørenma bli flinkere til å motstå gluten. Det var min tankevekker denne uka.


Her er alle bildene jeg har delt så langt.
For mer informasjon trykk på linken under bildene om du vil kjøpe et av dem:

Jurassic Paint

Jesus kors

Carry Me

Levende Håp

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *