Darwin


Darwin

1433kr

Nr.109

Str. 40x50

Ta kontakt hvis du ønsker å kjøpe

Mail: mroenjom@online

Min kjære fugl Darwin måtte jeg jo male da. Malt fra et klipp da jeg filmet han stå på et scateboard. Tenkte at det kanskje selger bedre om jeg maler bilder jeg selv brenner litt for. Hva ville jeg malt til meg selv? For det jeg har oppdaget tidligere, at et bilde av min andunge fikk med en gang oppmerksomhet da de entret utstillingen i Gulset Nærmiljøsenter i September. Så vi får se om det forblir mitt bilde eller om noen vil kjøpe.


 

Oppdatering:

Min desember hverdag

Hva jeg gjør mest om dagen virker kanskje kjedelig, men utrolig nok er det og veldig godt. For selvdisiplin tanken min er ofte ikke stor nok til å lede meg til å gjøre mer nyttige ting. I desember nå så starter jeg dagen med å filme Darwin åpne dagens gave. Så lager jeg frokost mens han trapper rundt videre på kjøkkenbordet og leker med lekene eller julepynten jeg satt opp. Jeg spiser som regel i stua mens jeg ser på dagens luke av «24 Stjerners julekalender» på NRK Nett tv. Når jeg er ferdig å spise tar jeg som regel frem hekletøyet og jobber med noe til meg selv eller julegave. Videre ser jeg på «Asbjørn Brekke Show» på tv2play så «Snøfall2» på NRK igjen fordi jeg har fulgt litt med på kevin på tiktok, og noen av vennan mine kjenner han, så artig å se han i serien. Jeg kan også bli sittende i sofaen for å redigere det jeg filmet til julekalenderen, så titter jeg også innom «SELENE & ANGELIKA RINGER JULEN INN» på YouTube. De følger jeg også på tiktok. Og kanskje avslutter med Kompani Lauritzen, Kongen befaler julespesial eller “Kronprinsparet – vårt Norge” viss nye episoder er ute (Tv2play, discovery+). Da går timene for å si det sånn. Og jeg pleier også å skrive i dagboken min hvor jeg ber og reflekterer på ting som har skjedd. Men er jo ikke alltid jeg har en såkalt fri morgen. Det jeg ikke rekker tar jeg igjen når jeg kommer hjem. Slik ser “timeplanen min ut” på dagtid.

Mandag: Strikke Kafe på Oasen Kafe mellom 11 og 16 (eneste gangen jeg er der etter jeg sluttet å male)

Tirsdag: Trener på Heia treningssenter via frisklivssentralen og leser kanskje litt spansk der før trening 11:30-13:30

Onsdag: Frivillig som Lyttevenn på Oasen Skole 08:30-10:00

Torsdag: Vasker buret til Darwin og videre i leiligheten

Fredag: Trener på Heia treningssenter via frisklivssentralen

Men jeg orket ikke sist trening da. Kroppen ville bare ikke ut døra, og slik er det noen ganger. Ikke alt jeg gjennomfører som jeg har lyst til å få til.

Gjerne kommenter hva du ser av julekalendere på TV =D

 


Her er de andre bildene jeg har delt.

Bare å trykke på link under bilde for å lese om dem

 

Broren til Arild

Arild

Jesu Kors

Levende håp

Hjerte kjede

Carry me

I Jesu favn

 

Darwin

Ut på tur

Jurassic Paint

Heste drøm

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *