Ut på tur

Ut på tur
970kr
Str. 41x33
Ta kontakt om du ønsker å kjøpe på
Mail: [email protected]

I tidligere innlegg “Jurassic Paint” forteller jeg om hvordan jeg ente opp med å lage et maleri med planke og figurer. Dette var vel det første jeg lagde og selve bilde er fra mine foreldres lysbilde fotoalbum tro? Det er min bror og adoptiv datter av fars og mors bestevenner. De er på første telt tur i skauen rett oppafor huset våres. Da jeg kom over dette bilde var jeg sånn “dette MÅÅÅ Jeg male!” for synets det var så fint. Så la jeg på en katt og en …. jordråtte? Jeg ble ganske fornøyd =) Slike plankebilder kan også bli stående på en hylle fordi planken gjør det mulig, så det er ikke krav til å henges opp på veggen.


Oppdatering:

Darwins julekalender

Da har de første dagene i desember gått forbi og Darwin har åpnet sine første Mini Brand Toys julekalender gavene 😆 Jeg deler dette hver dag på Instagram. Så vil du fortsette å se hvordan dette går videre, og om lekene er like hele den dag i dag, link til kontoen HER

Viral video

Sist jeg fortalte om dette hadde videoen nesten 80’000 visninger. Nå etter litt over enda en uke, så har over 150’000 visninger. Og det står 58’000 kontoer har vært innom kanalen min siste 30 dagene. Ennå videoen bare har vært ute siden 21.november. Og det er fortsatt den mest varslede videoen på instagramen til Darwin. Det strømmer også til med nye følgere hver dag. Her er det dokumentert:

 


Her er de andre bildene jeg har delt.
Trykk på linken under bilde 
for å lese om dem.

Jesu kors

Levende håp

Carry me

Hjerte kjede

Broren til Arild

Arild

Jurassic paint

Ut på tur

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *