Mimrejam – Oversikt

Hva er Mimrejam?

Mimrejam står for Mimre med Miriam. Selv om jeg ikke skrives med J så fenger det med en J i den. Mimrejam er å mimre. Jeg har en kategori for Dagbok som beskriver nåtid hendelser og Mimrejam er fortid, hendelser som har hendt før og jeg vil gledelig fortelle dere om. Mimrejam tagger jeg også på instagram og tiktok og har hatt en egen serie av det på youtube med minner fra barndommen. Men Mimrejam her blir å mimre generelt for er mye jeg gjerne vil fortelle dere. Og det er blitt en kategori jeg vil ha oversikt på her.

Dato: Tittel:
10.sept Tiktok historien 2 – 10´000 følgere
9.sept Mimrer jobben med 7000 høner
8.sept Hatt Cøliaki i 10 år uten å vite
7.sept Tiktok historien 1 – 5000 følgere
6.sept Nyhetsbrevet jeg sendte rundt
31.aug Hvorfor jeg begynte å jobbe med 7000 høner

 

Vil du se annet nytt og spennende fra meg? Her får du noen linker:

OVERSIKT RANDOM INNLEGG
TILBAKE FREM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *