TikTok Historien1 – 5000 følgere på 6 uker

Først Opprettet:04/08 2020, 16:14 på Miniblogg.no

5000 følgere på 6 uker

Vel.. så ga jeg Tik Tok en sjanse da. Der jeg satt i sofaen i en kirke etter at alle barna hadde dratt hjem på en bo-hjemme leir i Kragerø. Det var jo Corona, men ting begynte å gå bedre, så en liten leir med under 20 barn gikk da vel fin. Vi fulgte jo rettningslinjene som var på den tiden hvert fall. Det var Juni, midten av juni var det. Og disse søte jentene jeg hadde ansvar for hadde Tik Tok. Jeg også, men jeg hadde ikke lastet opp en eneste film. Før denne leiren. Startet med at jeg kjedet med en kveld alle sov hjemme. Men jeg bor jo ikke i Kragerø, bodde 1 time unna, så jeg fikk lov å sove over i kirken, da slapp jeg å kjøre hjem. Og der en kveld jeg var alene hoppet jeg rundt på sofaen etter noe jeg sjapt fant på tik tok, nå hadde jeg jo fått noen ivrige nye jenter til å følge meg. Og lite visste jeg hvordan det senere ville ta fart.

Første 2 uker på tiktok HER

Første 4 uker på tiktok HER

Som sykemeldt hadde jeg nok av tid. Spesielt til noe som faktisk ga meg energi, og det var å lage filmer. Og da brukte jeg tiden godt, lastet opp i gjenomsnitt 4 videoer HVER DAG. Og etter en voldsom respons på et lite olsenbanden klipp, jukset jeg litt til. Jeg fortsatte å laste opp olsenbanden klipp hver dag, og de fikk enormt oppmerksomhet. Så slik fortsatte jeg =) Jeg liker dessuten både Minecraft, Roblox og The Sims, så ville klart bruke interessen min for hva det er verdt når det er så populært. Ikke minst er jeg kristen, og jeg fikk mange overraskelser da jeg så all god kristen humor som lå ute fra andre land, kunne jo gjenskape dem på norsk. Jeg elsker skuespill og har både kompetanse og studert media, musikk og teater på skole. Så da jeg så over andres videoer, var det fort jeg kunne tenke “dette kan jeg bedre” Fort gjort flere manglet evne på innlevelse, rytme, eller hvordan filme og klippe sammen videoen. Så det tok faktisk ikke en uke en gang før jeg fikk første 1000 visninger. Så enkelt som Tik Tok skulle være. Og det tok vel knappe 2 uker før jeg fikk mine første 10´000 visninger =) Så da er det jo lett å motiveres til å fortsette, når Youtube går tregt. Så Kan jeg jo bare henvise dem over til youtube etter hvert. Hadde knapt rørt youtube på de siste månedene xD 

Videre fant jeg en populær sound hvor alle spilte moren, så da ville jeg prøve å spille jentungen i et forsøk på duet med en venninne som spilte moren. Men da jeg la ut meg alene litt senere fikk den voldsomt med visninger før alle nye følgere strømte på. Dette var visst en viral video som fortsatte. Spesielt Thailandske barn begynte å følge meg og før jeg visste ordet av det; så sto det at jeg hadde flest følgere fra Thailand. Og så ble det over 1 millioner visninger. I denne perioden fikk jeg sørenma 500-1000 nye følgere om dagen. Jeg gikk fra å være 400 til 1000 følgere på et døgn. Og jeg rakk knapt å takke for 1000 følgere før jeg kom på 2000 og 3000 xD Tok knapt en uke.

Første 6 uker HER

I starten fikk jeg regelmessig i gjenomsnitt 10 nye følgere hver dag ettersom jeg lastet opp ca 4 filmer hver dag med ulike temaer. I tillegg passet jeg min bestevenninnens katt i 3 uker mens hu var på ferie, så da ville jeg benytte denne muligeten til å lage mange videoer med den også. Så det koser jeg meg med =)

Målet ble selvsagt 10´000 (10k) følgere innen 2021. men i denne farten kunne det jo gå fortere xD Det kom inn flere følgere enn likes når jeg får varsler. Ikke så ille det. Våknet til 99+ varsler flere morgener. 
Og jeg har fått flere tik tok venner, det gøye er at to av disse som også er norske og kristne joiner en minecraft server, så nå blir det både mer spilling og mer filming =D
Håper også flere tik tok´ere vil legge meg til  på roblox, så blir det og gøyere der å filme til tik tok. Dette er jo gøy =D og får meg tilbake til live igjen hehe

Er noen av dere ute på Tik Tok? 
Hadde vært moro om jeg så dere der ute.


FORTSETTELSE FØLGER  HER


 

Vil du se annet nytt og spennende fra meg? Her får du noen linker:

 

OVERSIKT RANDOM INNLEGG
TILBAKE FREM

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *