TikTok Historien2 – 10.000 følgere på 100 dager

Først Opprettet:27/10 2020, 09:50 på Miniblogg.no

10.000 følgere på 100 dager

Da jeg hadde 4000 følgere fikk jeg min første kristne tiktok kamerat (Henry Oliver) så vi begynte å chatte. På samme tid ble han også venner med flere i området sitt gjennom TikTok som endte med at jeg ble invitert til å komme opp og treffe dem siden de alle hadde lyst å treffe meg. Så da tok jeg turen august 2020.

Første 8 uker på TikTok HER

Første 10 uker på TikTok HER

Og disse var Martin (@manylandy) med daværende 110.000 følgere (nå 25´000 på @manylandy777) , Kim Danial (danian92)  47.000 følgere (nå 66´000) og Levi (@jegerleviyo) med 18.000 følgere (nå 95´000). Da fikk jeg jo fort litt dra hjelp, når de ville lage TikTok med meg. Så jeg fikk flere følgere. Det ble en del spørsmål på TikTok om jeg og Kim var kjærester og jeg fikk høre at jeg var en jenteversjon av Manylandy. Sammen med dem fikk jeg være meg selv og vi ler veldig mye mens vi lager videoer. Vi ble stoppet på gata av demmes fans og folk tok stadig selfies. Det var en ny verden for meg. Jeg måtte selvsagt rope ut at de må følge meg også, for meg hadde de aldri sett før.

Jeg kom fort opp igjen på en ny tur i september 2020. Da hadde jeg 9900 følgere og klarte å nå 10´000 mens jeg var sammen med dem. Det var ikke en hvilken som helst dag jeg nådde 10´000, nei, det var min dag nr.100 som aktiv på TikTok.

De to første gangene var jeg der i 10 dager i strekk hver. Så i oktober var jeg bare et pr dager.

Første 12 uker på TikTok HER

100 Dager på TikTok HER

Første 16 uker på TikTok HER

 

Kim Danial hadde også en aktiv YouTube kanal så var vel allerede første gang jeg var der at jeg ble med på en saft-smake video som jeg aldri hadde trodd ville være så morsomt å være med på.


Har du ikke sett Tiktok historien 1 hvor jeg gikk til 5000 på 6 uker, så er linken HER


 

Vil du se annet nytt og spennende fra meg? Her får du noen linker:

 

OVERSIKT RANDOM INNLEGG
TILBAKE FREM

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *