Mine første dager i “Ny JOBB”

Da var jeg endelig i gang. Folk skriver lykke til under statusen min hvor jeg fortalte  jeg skulle inn i en ny jobb. Men det de lite visste om var at dette foregikk hjemme første dagen. Jeg skulle gjenskape en episode som hente med venninnen min. Hun skulle selge en lampe, da kjøper hadde trygt “fiks ferdig” ante ikke min venninne hva dette gikk ut på. “Tror du pakker den inn og så sender den i posten” men det var jo en stålampe. Og hun fikk knapt plass i bilen ennå hu skulle bare på andre siden av veien. Haha ja kanskje jeg må filme det også, hvor kort veien er. For dag2 av dette arbeidet er å filme den leveres i “post i butikk” som er Rema1000 Herkules. Dette er min nye “arbeidsplass” Jeg skal lage filmer for dem. Og vi har allerede gøye ideer som gjør dette fun og en MIN greie. Sjefen er kjempe herlig og min bror jobber der.


Dag 2

Samme dag jeg hadde avtalt å filme resten på Rema1000 så sendte min kjære veninne Hazel meg melding om å treffes. Hun kunne jo være med som statist? Så jeg plukket henne opp klokken 12. Vi dro og filmet at jeg tok lampen inn i bilen, som selvsagt skulle være utfordrende. Før vi kjørte bort til der jeg skulle bære den inn i butikken.

Hazel som prøver å bære lampen xD

Så da bærer jeg da. Noe jeg redigerte til fortfilm. Ble utrolig underholdende.

Hazel koser seg som statist: en annen kunde som ler og filmer meg med telefonen

Min far derimot som skulle filme fikk også være statist xD han så rart på meg. ble og funny.

Så fikk jeg endelig båret den inn i butikken

Min bror som ansatt kom løpende for å hente bordet som det sto “postnord” på og spurte om jeg skulle poste før han sa at

“her kan du poste alt alltid”:

TABBE:

Sjefen likte videoen og sendte klippet videre til PostNord. Dem ville ikke godkjenne videoen. “post alt alltid” ble feil når det ikke er en forsvarlig pakke. Dette burde vært mer gjenomtenkt. Så jeg får ikke lov å dele videoen offentlig. Får såfall gjøre en liten endring. Jeg tar en pause mens jeg fokuserer på flyttingen. Og så ser vi hva fremtiden bringer. Jeg og Hazel utviklet flere gøye ideer for Rema1000 reklame sjefen og likte. Men så føler jeg at det kommer noe annet. Så får vente å se.


Bursdag

Jeg pleier å møte mine “tantebarn” på onsdagene og tenkte jeg måtte varsle at jeg var opptatt og litt engstelig om jeg hadde energi til å komme til dem og arrangere leker. Så hører jeg at Nomi har bursdag, fyller 5 år. Jeg ble dermed invitert i hennes bursdag. Det kunne jeg ikke si nei til =D Så etter noen timer på cafe med Hazel så dro jeg i barnebursdagen. Filmet også for dem. Skulle gjerne lagt det på youtube, men da må jeg ha godkjennelse av foreldrene til alle barna. Får se hva det blir til =)




Vil du se annet nytt og spennende fra meg? Her får du noen linker:

OVERSIKT RANDOM INNLEGG
TILBAKE FREM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *