Dette var litt kleint

Mor fikk overtalt bror å være med på freff med motorsykkel klubben til pappa i Østfold. Gjett hvem som satt baki bilen med han bror…

Ex kjæresten min 😝

«Skravla går i ett! 🫣» -mor

Og det var aller første gang bror og han har møttes. Mor snapper utover kvelden

Jeg har ikke sett min ex siden jeg slo opp i Juli 2023…

Han ønsket nok å bli bedre kjent med familien, mens jeg følte jeg ville bare ut av rede og heller får en second family. Han dro meg dermed litt bakvendt. Vi begge ønsket oss en second family, helt klart. Skal vedde på han hadde reagert om jeg ville stikke til mora hans for å få en relasjon med hu 😏 Og her har vi liksom beviset for at han trivdes med dem? Vær så god…

I’m liking someone else now! And that have been for a while! I did tried to give up by dating you… but it didn’t work… So now I gave up giving up.. and that felt better. Because: I don’t have to fight anymore.

hehe av en eller annen grunn ville jeg skrive engelsk.

«Sa ista han hadde drukket 9 øl. Visste han han hadde drukket noe da —— ! Vi bestemte oss for å bare ta han med rett hjem om han var overstadig beruset. Heldigvis ikke. Men skravla går i ett. Mange interessante tema. Nå om mat!»

Mor gjør så godt hu kan å holde bror opptatt i helgene når han er fri 🥺 🍺❌

Bare sånn hvis noen lurte på hvordan det går med meg etter bruddet. Jeg er så klar for en ny familie. Om ex kjæresten min vil ha mer av min familie, så er det fint UTEN MEG. Det hjelper han sikkert å få trøst på sorgen sin også. Jeg kjenner jeg nærmer meg det målet jeg søker, og jeg ber hver dag med glede.

INGENTING forandret seg. Troen på han var like sterk før og etter at jeg hadde kjæreste. Samme var bønnen for han. Ustoppelig kilde av bønn ❤️❤️

I will never try to give up again

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *