Nå blir Darwin krus

Nå er jeg helt målløs! onsdagen (13.mars) begynte jo så dårlig. Jeg skrev forrige innlegg om Spiseforstyrrelser (LINK) Jeg så også for meg at dette blir enda en energi-løs dag hvor jeg kommer bare til å havne i sofaen mesteparten av dagen. Jeg kjente motivasjon reisende for å være kreativ og utforske litt ting jeg ikke har orket ennå på den nye iMacen, men ble veldig irritert da jeg kom på jeg ikke hadde vasket Darwins bur på en uke, så da måtte jeg jo selvsagt få gjort det og trodde jeg ikke ville orke noe annet etter det. For jeg skulle jo handle mat også, da gikk jeg jo tilsammen en times handletur FØR jeg skulle vaske burdet og lage meg middag.

Tik Tok video HER

Tror dere ikke jeg hadde energi igjen etter tur og vasking av burdet? Er dette fordi jeg endelig er ferdig med å vær feber syk, og fått mensen? PMS plagene er herved over etter 2 ukers mens forsinkelser. Men så til saken….

Jeg testet å tegne på iMacen og resultatet overrasket meg:

Dette tegnebrettet ønsket jeg meg noe vilt noen år tilbake av foreldrene mine. Jeg fikk det til Jul, men beklagelig brukte det omtrent aldri. Fikk dårlig samvittighet. Så nå med ny iMac ville jeg gjøre et nytt forsøk. Og etter jeg hadde tegnet som bare en test, fikk jeg ekstremt lyst til en ting:

 

 

 

JEG BESTILTE KOPP!

Først tenkte jeg dette er kult å ha i slutten av den såkalte videoen jeg tok skjermopptak til. Jeg trodde ikke dette skulle bli så vellykket, trodde ikke jeg kom til å bestille samme stund, så glad jeg tok skjermopptak. Jeg redigerte videoen med en gang og nå lastes den opp på YouTube for vil dele videre på Tiktok og Facebook.

 

Det kan bli flere

Jeg har jo tenkt å få til julemarked til høsten. Jeg har jo flere ting jeg vil lage og selge. Og dette har jeg 100% rettigheter til. Har jo ikke 100% rettigheter om jeg legger bibelvers på ting jeg lager. Så kom jeg på noe gøy, hva om jeg tegner lignende bilder av ALLE kjæledyrene JEG HAR HATT opp igjennom og lage et krus for hver tegning så det blir en serie? Da jeg flyttet inn i denne ferdig møblerte leiligheten var det en ganske stor samling krus med samme kunstner. Jeg syntes ikke disse krusene var etter min smak, så pakket dem alle vekk og la til egne. Se for dere en egen stand med blant annet disse krusene med en tegning av hvert enkelt dyr vi har eid. Alt fra katter, undulater, høner, haner, kaniner og ender. For en søt samling. Da kan det jo hende noen vil kjøpe når det blir en samling.

Så da ble det en lys avslutning på dagen etter å ha også hatt til overs for å redigere litt Sims video som ble spilt inn tid tilbake, fikk til skriveren å fungere og mer. Nå er Darwin lagt seg (21:55) jeg sitter nok litt til fordi jeg måtte sette på tøyvasken på nytt med mopper og kluter. Kos! Tar det veldig lang tid så tenker jeg å lese og skrive med Gud. Gleder meg til å vise dere mer etterhvert som jeg får ut kreativiteten. Det litt rare er at selv om jeg brukte opp ALLE pengene på mat i dag for å ha nok ut uken, så føler jeg meg rik. At jeg kan jo bare selge ting jeg lager… ikke med en gang.. men veldig snart. Og kjent mer brann for å lage flere sanger ut fra mine vitnesbyrd eller lovsanger. For egne sang tekster har jeg 100% til å eksempel trykke på noe jeg selger.


Facebook Status:

Hei hei alle sammen 🙂
Dette er faktisk veldig relevant å ta opp med dere ❤️ Og det er at jeg prøver nå å oppmuntre meg selv til å se meg selv litt med deres øyne. Det dere har fått vitne til er ting jeg får til som eksempel å ha maler utstillinger, synge i lovsangsteam, alt det kreative jeg lager, filmer og herlige øyeblikk med min fugl. Men det dere ikke ser er alt som skjer hjemme. Der går det nemlig veldig mange timer i å sitte i sofaen hvor jeg tenker på alt jeg skulle ønske jeg orket. Alle timene jeg føler jeg mister på å rett og slett føle jeg er lat, men vet det er mangel på energi jeg ikke har lett med å forandre på. Så for meg føles det ut som mitt liv er til tider mislyktes. Noe jeg vet dere ikke ser. Dere ser de få gangene jeg føler jeg får til noe. Når det da sikkert for dere er mer enn bare litt. Jeg går til oppfølging for å finne svar. Men dette er selvsagt ikke uvanlig at mennesker kan «gå på veggen» i livet, bli totalt utbrent grunnet egen sykdom, å være «en flink pike» for lenge eller å være en pårørende til en med sterke utfordringer. Mange vet livet mitt ikke har vært lett. Så jeg setter veldig pris på alle gangene dere har bekreftet for meg at jeg får til ting selv om det kan ha gått mange energiløse dager mellom. Jeg er og glad jeg har Jesus med meg, for det tror jeg er grunnen til at jeg ikke har falt i dyp depresjon. Jeg skal huske å si til meg selv oftere at jeg får til ting selv om det går mange timer i sofaen eller power naps. ❤️
Vil avslutte med å si at jeg skulle gjerne tatt opp kontakten med så mange av dere, men som dere sikkert skjønner har man ikke overskudd til så mye sosialt. Husk jeg er glad i dere selv om jeg ikke har til overs for alle

Ikke uvanlig at ALT snur etter at jeg offentliggjør min mangel på å være produktiv ☺️


 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *