Utstillingen er oppe

Dagen (torsdag)  begynte utrolig dårlig. Jeg stelte meg ikke før litt før 14:00. Hadde ingen energi og trengte Power Naps. Mor og far kom i 15/16 tiden for å først dele nyhetene før vi skulle dra for å henge opp bildene mine på Gråtenmoen Bydelshus. Nyheten de ville fortelle er at storebror har utrolig nok erkjent han har et alkohol problem. Derfor får han bo på evangeliesenteret og tilgang til alle tilbud de har der. Han kan vel flytte allerede i mars. Og kan bo der 1 1/2 år for skolen er ikke før i høst hvor han kan ta igjen studiekompetansen sin. Sverige tur annen hver helg, flere musikanter som har band sammen, bondegård, man kan få hjelp til å ta sertifikat og mye mer. Men å fy så mye det er å gjøre, bror må jo selge leiligheten, godt jeg har en onkel som er maler.

Så kom vi oss av gårde til Gråtenmoen bydelshus. 10 bilder utstilt. Og bildene henger ut februar. Håper jeg får noe solgt. Det blir visst tatt på vips og så viser de beviset til resepsjonisten som bevis for å kunne ta med bilde hjem. Får jeg solgt noe burde det og være motivasjon til å kunne male mer. For hva er vits i å male uten å få solgt noe? Her er adresse og åpningstid:

 

Helgen blir det tur med Color Magic til Kiel, det gleder jeg meg til. Og enda mer hektisk neste uke.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *