Offisielt startet på julemarked

Ok da, nå skal jeg slutte å melde dere hver gang jeg sprekker. Hobbii hadde nemlig salg på dette garnet. Kanskje det enkleste prosjektet å hekle: mobil veske. Og Noe jeg VET kommer til å selge. Fordi jeg får mange komplimenter over den jeg bruker selv. 60kr pr garn. Kjøpte 2. Da skal jeg lage små størrelser ut av den ene og stor ut av den andre. Og ja, dette skal jeg hekle til årets julemarked. Må begynne tidlig? Om jeg ikke selger noe før da. Og jeg ville selvsagt handle for langt under 500kr siden jeg sparer til iMac, ny fugl, Color Magic og tannlegetime.

Noe annet jeg og gleder meg til å teste ut er å fylle brukte(vasket) peanøttsmør-glass med sorterte Twist. Et ikke det genialt for et julemarked? Alle har hver sin favoritt hvorfor kan det ikke selges hver for seg? Jeg skal fiske det 😍 har også lyst å lage luke kalender 🥹 men må mer til for å lage det. Noe jeg alltid har hatt lyst å lage for å selge. Og gleder meg til å lære å lage såpe med sitron lukt.

 

48 visninger på forrige innlegg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *