Plutselig ble det utstilling

Det var min mor som sendte meg link til dette. Men jeg hadde da ventet siden høstferien, de skulle da si i fra? Jeg kommenterte og fikk straks en Mail:

Hei Igjen

Beklager at jeg ikke har sendt deg mail tidligere, men vi trenger en ny utstiller her i Galler Korridor.

Hvis du har tid og mulighet kan du komme med bildene dine og henge de opp torsdag 8. februar etter kl.14?

Hører fra deg,

Selvfølgelig vil jeg det. Så videresendte dette rett til mor og far:

Oi!! Så bra da!! Gratulerer!! Si fra om du trenger hjelp med transport 😁

Så ja, da hjelper de meg med å frakte bildene. Har jo ikke bil lengre vett. Og tenk om jeg fikk solgt noen bilder, vips kunne jeg kanskje fått kjøpt Mac før april?

Men når jeg først er i gang her kan jeg jo dele litt mer om hvor mye jeg faktisk føler skjer i februar da… Flere små oppturer som KAN bli til store.

  • Utstillingen fra 8.februar på Gråtamoen Bydelshus
  • Color Magic til Kiel med bestevenninne fra 10.-12.februar
  • Oslo tur 14.februar på noe spennende (som ikke er noe Valentine date)
  • Besøke venninne på Storstua Hotell på vei hjem fra både Color Magic og Oslo?
  • Synge for første gang med lovsangsteamet utenfor kirken på Jesus Kvinner møtet på Grenland Kristne Senter 16.februar
  • Bror flytter til Evangeliesenteret? Tvi tvi🤞🏻

Så skjer det sikkert mer enn det også. Ved siden av alt dette så trives jeg veldig med å være Lyttevenn på en barneskole, jeg er av og til hjelpe leder på søndagsskolen og i lovsangsteamet i kirken. Jeg har og begynt å besøke Oasen Kafé jevnlig igjen rett etter jeg har vært lyttevenn på tirsdager. Pensjonistene savner meg jo der. Veldig hyggelig miljø. Og Krana klubben startet opp igjen på torsdager. Strikke kino og hvis jeg føler meg råd til det. Bibelgruppe eller hobbykveld hos en venninne mandager. Så livet er ikke kjedelig selv om jeg kan ha mange timer hjemme innemellom med både fugl, kreativitet og borteværende energi. Men er jeg sosial kan det jo hende jeg og er typen som blir fort tømt også. Det er da ikke en grunn til å føle depresjon. Og kjærlighetslivet? Selv om det ikke skjer noe direkte med han jeg liker, så ser jeg hvor Gud har kontroll og det syntes jeg er utrolig deilig. #tålmodig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *