Ferdig på bare 1 uke

Tidligere innlegg forteller jeg at jeg kjøpte nytt garn siden jeg lot meg friste av januar salget på Hobbii.no. Og lite visste jeg at jeg ble ferdig på bare en uke. Men 6 garn var visst ikke nok, og garnet ble utsolgt på grunn av meg… så den blir ikke lenger med det første. Håper de får inn mer så jeg kan hekle den lengre siden. Jeg ville rekke å ha den klar til søndagssmøte da jeg skulle synge. Så du kan tro jeg satt fokusert lørdag for å fullføre det folk kaller for en vest. Skulle gjerne heklet på armer, men det var det ikke nok garn til. Så jeg festet tråder og prøvde den på med litt ekstra bilder og da søndagen kom fikk god skryt da jeg brukte den i kirken.  Her er en liten oppsummering av uken som har vært pluss resultat =D

 

 

TikTok video HER

Garnet finner du HER


Så sprakk jeg igjen

Jeg hadde trossalt vært på strikke kino og der fått et kort med 20% tilbud på en garnbutikk på Down Town med frist innen 31.1.24. Nå som jeg var så godt i gang, jeg kunne jo bare kjøpt meg ett garn? Det blir da jo ikke så mye? Eller en av hver favorittfarge? Vaniljegul og Fersken. 2  av den ene? Huff.. slik ble det:

TikTok video HER

Jeg hadde nylig lært et nytt mønster, så gledet meg veldig mye til å lage genser med det mønsteret. Ser ut som jeg allerede er i gang med 2 stk gensere. Men skal bare kjøpe et og et garn når jeg får lønn fra nå av og ikke for 500 på hobbii liksom. Jeg skulle jo ha Faste fra å kjøpe garn 🤣.. men fasten er mest fordi jeg sparer til Mac og samtidig egentlig ønsker å kjøpe inn masse garn for å lage ting å selge til eksempel årets julemarked. Får bare vente til jeg har spart ferdig. Men er jo litt billigere å kjøpe et pr garn i fysisk butikk når jeg ikke trenger å betale for frakt. Gleder meg så til å synge i kirken med flere hjemmelagde gensere fremover ass.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *