Jeg som garn-SPRAKK

 

Vel dette fortalte jeg vel bittelitt om i tidligere innlegg. Jeg Sprakk! Jeg som hadde garn-kjøpe-FASTE. Skal jo spare til ny Mac og fugl og mer. Så måtte jeg sjekke januar salget i siste minutt på Mail da og lot meg friste. Kjøpte 6 garn da jeg ville lage genser. Men trodde det bare var 3,4 farger, så var det visst mer enn det. Blir siste fargerike garn på laaaang stund 🤣 Jeg prøvde det ene mønsteret etter det andre. Trodde det første, linje-rette mønsteret var for kjedelig, men det jeg endte med å bruke. Så var det rett på strikkekino etter jeg hadde funnet ut hvem mønster jeg ville velge. Her er historien fra start:

 

TikTok video HER


Strikke kino

Her er filmen vi så:

Hva jeg syntes om filmen?

Vel… var som forventet litt overdreven? Jeg var bare alt for gira på å dra på min andre strikkekino 🤣✌🏻 det var så hyggelig! Vi var visst 6 stk de jeg var med. Min bestevenninne, hennes 2 kusiner og enda 2 til jeg aldri hadde truffet før. Så når de ville veldig se den, så ville jeg slenge meg på fordi jeg ville bare erfare en strikkekino til. De trekker lodd og greier. Men for å si litt mer så ligner Wonka filmen veldig på The Greatest Showman. Veldig musikalsk og lignende stil 🙂 og minte meg om Skomakergata filmen som ble vist i jula. Fordi den og var en forhistorie og ender opp med det vi er vant med. I Wonka ender den selvsagt opp med at han starter fabrikken. MEN må ikke glemme at det var 2 veldig gjenkjennelige skuespillere med. Nemlig han som spiller Mr.Bean og han som spiller i filmen «Music And Lyrics» 😄 Ikke minst gjenkjente jeg en fyr jeg ikke husker hvor jeg hadde fra, før jeg innså: Åjaaaa han har vært med på Task Master UK 🤣 Lønte seg å se det ass haha! Det var funny! Så kom i gang med å se Task Master UK på Discovery + NOW! 😍✌🏻

TikTok video HER

 

 

forrige innlegg fikk 50 visninger

 

One thought on “Jeg som garn-SPRAKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *