Øver til temperatur teppet

Jeg satt alarmen til å gå hver dag klokken 12 utenom søndagene for å notere ned graden som var da. Da går den ikke midt i talen i kirken på en søndag liksom. Jeg startet her allerede slutten av februar for å øve meg frem til jeg virkelig skulle begynne å notere ned dagens temperaturer i April. Det skal bli et teppe. Og vært stadig i tenkeboksen om hvem flere farger jeg ønsket å ha med. Men testet de første fargene jeg hadde plukket ut her.

Forstår du forsats ikke hva det er jeg lager? Kan du lese mer om TemperaturTeppe HER

Så la meg komme i gang med øvingen da:

  • 27.Februar = 0*
  • 28.Februar = 5*

Skrev ned temperaturen den 28 litt før klokken 12, så slo jeg av alarmen for å ta en power nap. Men tror dere jeg ikke glemte å sette alarmen på igjen? så jeg glemte å notere videre i flere dager? Lagde derfor en alarm til, klokken 18, som settes på når jeg slår av klokken 12. For da skal jeg huske å sette på 12 alarmen igjen 😋 Glad jeg øver nå. For se så flink jeg har vært å skrive opp alt:

  • 2.mars = 5*
  • 3.mars = 5*
  • 4.mars = 4*
  • 5.mars = 3*
  • 6.mars = 1*
  • 7.mars = 4*
  • 8.mars = 5*
  • 9.mars = 2*
  • 10.mars = 0*
  • 11.mars = 2*
  • 12.mars = 4*
  • 13.mars = 3*
  • 14.mars = 8*
  • 15.mars = 5*
  • 16.mars =1*
  • 17.mars =1*
  • 18.mars = 0*
  • 19.mars = 2*
  • 20.mars = 6*
  • 21.mars = 6*
  • 22.mars = 9*
  • 23.mars = 6*
  • 24.mars = 7*
  • 25.mars = 4*
  • 26.mars = 3*
  • 27.mars = 4*
  • 29.mars = 7*
  • 30.mars =7*
  • 31.mars = 9*

Jeg bestilte mer garn som jeg fikk i posten, først testet jeg alle fargene før jeg «lærte meg» å hekle månedens farger på en ny test. Lagde også en ny oversikt og nå super klar for å begynne på ordentlig.


Jeg håper jeg får en rutine på eksempel å trene 2 ganger i uka (styrke og dans hjemme) Etter trening lager jeg en smoothie som jeg drikker mens jeg sitter i en stol og hekler på temperatur teppe mens jeg ser noe streamings. Jeg håper mest å bruke tiden til å se familie film til å lage en liste til React for fremtidige YouTube videoer. Da snakker vi multitaskingen. Men trenger mer protein pulver (Spirulina) for å få lagd jevnlig med riktig smoothie for treningen. Og har så langt bare heklet på tester. Trenger jo ikke hekle hver dag, men at jeg hekler flere dager av gangen. Eksempel 2 ganger i uka.


April er i gang, jeg får rekke opp testen fra mars og telle ned med å notere for alvor øvelse til selve starten som er bursdagen min 16.april. Det betyr at jeg avslutter innlegget her og starter et nytt innlegg som tar fokuset på å lage selve teppet for 16.-30. april.

April

  1. 9*
  2. 4*
  3. 2*

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *