Ikke sett Paradise hotel før

Kanskje overraskende for noen, men jeg har ikke sett Paradise hotel før…

før NÅ.

Mye Alkohol

Mye hud

Nakenhet

Samboerskap og Sex før ekteskapet

Er det vi kristne ikke foretrekker. Det kan lede tanker og handlinger til fall, paradise hotel kan skape usunne forbilder og man kan tro dette er normalt og greit så man begynner å leve etter seriens normalitet.

At mennesker velger å leve slik er helt opp til dem, jeg bare advarer om at det kan skape avstand til ekte kjærlighet. Spesielt avstand til den sanne Gud.

Jeg er glad jeg ikke har sett dette i tidligere alder da troen min kanskje ikke har vært like mye grunnfesta som jeg føler den er nå. Jeg er glad jeg er kvinne, jeg tennes ikke på nakenhet og å se naken kvinne kropper er jo ikke noe unormalt  for meg siden jeg er kvinne selv.

Søt romantisk historie mellom 2 kjente profiler

I siste tiden har Martine Lunde og hennes kjæreste Alexander Sætertøl dukket opp i flere programmer som eksempel Kompani Lauritzen, Sofa og Spillet. Over tid har jeg rukket å bli glade i dem selv om jeg ikke trenger å være enige med dem i ulike ting. Så jeg fikk så veldig lyst å se hvordan de to ble kjent, nemlig på Paradise Hotel sesong 9. For det var blant de få som lå ute på Viaplay som jeg kom på jeg kunne låne av ei venninne. Jeg ble sjokkert det er hele 40 episoder så ser nok ikke alle. Men det var helt utrolig søtt å se demmes første møte på Paradise Hotel. Jeg er veldig glad de sensurerer nakenhet og det ikke er banning. Så kjenner jeg nok veldig snart en grense på at “nå har det gått for langt” når de virkelig kommer under huden på hverandre som forelsket eller fiender så blir det det nok for mye… Men siden Martine Lunde står som en vinner det året, vil jeg hvert fall se finalen.


Hvordan de ble kjent:

Alexander er fra dag/episode 1. Martine kommer inn i episode 5 som en farlig «fristerinne»? De spør henne hvem som er den kjekkeste, Martine svarer «han i orange» som er Alexander. Han blir smigret. Så får han rollen til å vise henne rundt.

Demmes aller første kyss er via Flasketuten peke på. Daværende partneren til Alexander blir hysterisk redd for at det gir Martine bekreftelse på at han liker henne tilbake som gjør partneren i fare for å miste partneren sin. Noe som skjer når Alexander faller ned i kne for Martine og blir hennes partner i par-splitte seremoni om jeg ikke tar feil. Et videre veldig søtt øyeblikk er når Martine har ventet lenge på Alexander fordi hun vil de skal pusse tennene sammen for kvelden. Så fort tannpussen er i gang, så begynner Martine å fnise.

Alexander røper også underveis hvordan han har begynt å like henne veldig godt. I påskehelgen ble det selvsagt pause på å se. Får se hvor  mye jeg velger å se videre dagene. Hvis jeg begynner å drømme om nettene og miste kontroll på tanker ut fra hva jeg har sett. Så får jeg bare slutte å se!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *