Offesielt flyttet ut

Nå er nøkkelen levert :O Og jeg ble akkurat ferdig å vaske. Sa opp i begynnelsen av august, samme dag fant huseier ny leieboer som ville ta over allerede fra 1.oktober. Så siden jobbet jeg med å flytte ut. Spesielt hele september gikk på å jobbe med utflytting etter at jeg sluttet i jobben. Jeg fikk med meg Hazel på to av dagene for utvask. Hun har vært til kjempe hjelp, ellers hadde jeg ikke rukket å bli ferdig. For å vaske dusjen tok jo en evighet.

 

Siste dagen, fredag 30.september, kom nye leieboer for å motta nøkkelen. Jeg hadde akkurat rukket å vaske gulv før han kom, bare gjensto å få alle tingene i trappen helt ned til bilen. Alle vaske sakene. Og det ble en liten jobb, han kom, og tilba seg å hjelpe. Da fikk vi og tatt en kort runde for å informere om det var noe jeg glemte sist jeg snakket med han. La stoler i garasjen og informerte og jeg henter mer i kjeller boden senere. Jeg har brukt to boder, den ene er nå helt tom for bruk.

Så da jeg ble ferdig gjensto det bare å ta litt bilder, helt tomme rom. Spent på hvordan det ender opp med nye leieboer. Han sa jeg var velkommen på besøk en gang. Så gjør gjerne det =) Kanskje det blir noen nye bilder da

Det ganske sprøe er at samme kveld, da jeg hadde levert nøkkelen, får jeg en uventende snapp fra en venninne.

– “Har du funnet deg en ny leilighet?”

– “har ikke begynt å lete enda”

– “Vi har en leilighet vi pusser opp, blir klar etter jul. Vil du komme på visning?”

Og dette er bare på andre siden av sjøen der jeg bor nå hos foreldrene mine. Etter jul er perfekt. Fordi

1.da gir det Gud rom til å vise meg om han vil noe annet med livet mitt. som eksempel å finne meg en vakker mann å gifte meg med 😛 Eller reise mer? Og

2. Jeg slipper de høyeste strøm regningene +går kanskje ann å utsette til våren med den leiligheten om strømmen fortsatt er forferdelig på nyåret. Samme husleie som jeg kom fra.

3.Foreldrene mine roer seg med bekymring og mas om ny leilighet. Nå er det et alternativ der fremme vi kan se frem til.

Jeg må og bare jobbe opp bedre økonomi først. Det har jeg tid til nå 🙂 Jeg sier takk for meg i min gamle leilighet, og har laget film til youtube, smakebit HER

Noen TikToks fra utflyttingen HER og HER og HER

 

 


Vil du se annet nytt og spennende fra meg? Her får du noen linker:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *