Bygd Hytta på The Sims 4

Jeg har blitt hekta på å leve en dag som Sim. Og hvorfor ikke leve en dag som Sim på hytta også. Jeg bruker jo aldri ferie pakka. Så er på tide. Jeg så gjennom hyttene som allerede var laget og fant en som passet å bygge om. Slik får jeg samme stil. For å bygge helt fra grunn, er jeg dårlig på. Dette blir også filmet på Twitch, link HER

Jeg bygger først. Så lar jeg simmen leve en brukbar dag på hytta etterpå. Helt fritt, med Twitch. Om det blir misslykket, altså veldig vanskelig å gjennomføre i virkeligheten, prøver jeg igjen. Men jeg kommer til å la de misslykka opptakene ligge på Twitch. Bare de blir automatisk fjernet etter 30 dager. Jeg pleier å laste ned for bruk til youtube de som er brukbare.

Og når det jeg bygger er ferdig, så legger jeg det på Galleriet i The Sims 4 så folk kan laste ned =D Jeg heter mirimoro90 på The Sims Galleriet. Og huset heter Rønjomsgrendi.

Så da var det bare å la Simmen leve sitt eget liv en hel dag da, før jeg selv skal gjøre det samme når jeg skal på hytta. Det var bare et problem jeg så underveis….

 

     

JEG KAN IKKE GÅ SÅ TYNT KLEDD MIDT PÅ HØSTEN!!! Jeg prøvde å endre simmen og spille på nytt så jeg ikke risikerer å bli forkjølet og iskald. Men så langt har ikke simmen gjort noe som er brukbart til å bruke. Forsøkene ligger på Twitch. Det var nemlig også vår da jeg først spilte, og jeg spilte i hustand sammen med LENE, så det syntes og på opptaket. Greit å være helt alene hehe. Så endret til høst og fikk på mer klær. Men får se om jeg får en brukbar dag før jeg skal på hytta eller må jukse litt. Ellers ble dags programmet veldig artig på bare første forsøk  xD Gleder meg!

Videre er planen å bygge leiligehten i Spania. Når jeg eventuelt får levd en dag som sim der er jo uvitent. MEN jeg skal og lage leiligheter til venner som Kim Danial, Lene, Ingeborg og Hazel fra TikTok. Og #Sanbarna. Søndagsskolen håper jeg å få til. Og leve en kveld på søndagsskolen med de og etterhvert? =D Gleder meg

Som fortalt tidligere så liker jeg å se etter et hus som allerede var laget, denne gangen på “island living” en spille pakke jeg også er dårlig på å bruke. Jeg fant et hus jeg kan bruke som Spania leiligheten, og bare gjøre om på rommene som vist på eksempelet under. Jeg har ikke startet, men gleder meg til jeg får tid til det:

Jeg har opprettet en ny youtube kanal rettet mot spill. Der vil jeg legge ut det jeg gjør både når jeg lever som en sim, bygger husene og filmen med simmen som lever sin frie vilje en hel dag. Og mye mer. Gleder meg =D

SE LINK HER TIL DEN NYE KANALEN

Vil du se om det ligner på hytta mi? Link HER til video fra Hytta mi

 


Vil du se annet nytt og spennende fra meg? Her får du noen linker:

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *