Min Kunst Utstilling AVTALT

Tenk endelig så vet jeg det. Kunst utstillingen MIN skal være i hele september 2023. Jeg sitter der nå, omringet av bilder fra nåværende kunst utstiller.

Hyggelige folk. De to damene som jobber her og som jeg snakket med virket som var på min alder. Mitt nærmiljø med bare 30 minutter gåavstand. De tittet litt på bildene mine via instagram taggen #mirimaleri og sa at de ønsket mest nøytrale bilder da, ikke religiøse. Jada, det er nettopp mitt ønske, å male mer fotografier, bilder JEG og min familie har rettigheter på. For tidligere, blant mange av de 100 jeg har malt så har jeg funnet noe på nett som jeg vet faller i smak for MITT kristne miljø, og det blir solgt med en gang. Men jeg vil selvsagt nå enda lengre. Og jeg vet jeg kan ikke være en nett-tyv? Jeg må ha rettigheter på bildene mine spesielt om jeg går opp i pris. Her noen bilder som passer å stille ut:

Her noen bilder jeg har tatt og som jeg vuderer å male:

Spesielt kult om jeg legger til glitter =)

De syntes og jeg var en perfekt frivillig for Re:Disign(sy-) gruppen de har både mandager og tirsdager. Jeg vil selvsagt fortsette med disse bukse prosjektene mine. Og kjenner jo jeg trenger å komme meg UT og komme sammen med andre. Så da satt jeg det opp på tirsdag. Dette skal og være åpent for de som trenger språk trening, og jeg snakker jo norsk så en perfekt kreativ frivillig.

Og det neste jeg kan gledelig dele er at jeg kan komme hit når jeg trenger nett til å dele på youtube eller laste ned Twitch episoder jeg har filmet. FORDI Miniruteren min gir ikke nok nett til streamings. 100gb i måneden er ikke nok selv om det er “ubegrenset” det er nemlig kun 100gb for høy kvalitet internett. Jeg får kanskje bare spilt sims 2 timer i mnd på Twitch? Og for å spare nett bør jeg ha et bredbånd hvor jeg laster opp med skikkelig wifi så jeg ikke bruker opp de inkluderte 100gb, jeg som trodde denne høye hastigheten var ubegrensa. Men jeg tok feil. Har ikke innlagt Fiber i gata, så får bare nøye meg med en ny rutine. Sunt for hjemmet å begrense litt nettbruk 😉 Så da får jeg jo og vært sosial, og kommet meg ut på tur. For det tar 30 min å gå hit. Og jeg får handlet mat. Mye man kan slå sammen =) Kanskje laste opp på youtube hver tirsdag da? om jeg samtidig er på sy-klubb =)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *