MÅ BARE HA!

(23.januar 18:00)

Jeg har nylit flyttet og tok med meg PS3 jeg hadde fått av en kamerat. Den pleide jeg å bruke på dvd, og på ene rommet hvor det var tv på veggen ville ikke ta den. Den funket ikke på den tvn. Skal jeg sette den i stua da? Men der har jeg allerede dvd-spiller. Tenk om jeg kunne funnet meg noen spill til den? De jeg har føler jeg ikke er gøye nok. Tenk om det gikk ann å skaffe The Sims 1 for PS2 som fungerer på PS3? Jeg hørte på en Sims side. De mente at min ps3 var for “ny” for ps2 spill, så det ville ikke gå. Min huseier kom med en eske dvd-er jeg kunne låne, 2 spill var å finne fra Nitendo Gamecube. Har han gamecube? Jeg spurte, og han aner ikke. Det var et barn i forbinnelse med eksdama hans som hadde med det å gjøre. For fantes The Sims til gamecube. Men å kjøpe gamecube på nett kunne koste flere tusen. Fant en på 4000kr.

Tenk å kunne sitte i sofaen å kose seg med The Sims1. Det er nostalgiske lyder jeg bare kjenner gir kos å høre. Sims 4 blir fort for komplisert, vil filme på Twitch fra min TikTok verden og nå har jeg feil internett. Det går derfor ikke med Twitch, så må legge det på hylla. Får kanskje bare spilt 2 timer i mnd på Twitch. Og derfor blir også The Sims 4 bare liggende. Føler jeg ikke kan slappe av med Sims 4, alt for mange valgmuligheter. JEG VIL HA SIMS 1!!!!

Jeg fant på Finn.no en PS2 med alt av ledninger, kontroll og minnebrukke for bare 500kr. Han hadde også The Sims. Tilsammen ville det koste 720 inkludert å sende i posten. Jeg fikk penger i dag, og regninger blir trukket i morgen. Da vil jeg se hvor mye jeg har igjen, men har allerede forhåndsregnet ut, jeg har 1800kr igjen. Om jeg kjøpte PS2 har jeg 1100 kr igjen. Alt for lite å leve på i 2 uker. Kan jeg låne penger av bror? Jeg venter på svar. Jeg ønsker bare å ha Sims1 å spille fra sofaen nå. JEG VIL HA. Det skal så lite til før jeg vipser han pengene. Men jeg burde ikke. Jeg har ikke råd.

(24. januar 08:00)

HJELP JEG GJORDE DET 😧 Jeg lot staheten vinne. Dere skjønner, jeg tenkte “hva om jeg deler opp betalingen?” så jeg spurte. Jada, jeg kunne betale halvparten nå og resten som jeg foreslo om to uker SÅ kunne han sende det. Men jeg ville jo ha det med en gang 🙁 Hva gikk det av meg? Hvorfor? Hva om jeg får en venn til å låne meg halvparten da? Halvparten høres jo ikke så mye ut? Sånn litt over 300? Runde av til 400? Nei, 500 er litt enklere å ha med å gjøre? Så kan jeg heller betale vennen tilbake om 2 uker, da får jeg jo spillet med en gang 😃 Then I Did It. Min bestevenninne vipset meg 500 med en gang. Regningene hadde ikke en gang blitt trukket. Jeg klarte virkelig ikke å vente. Da betalte jeg jo kun 220 kr fra egen lomme nå, så betaler jeg venninne tilbake om 2 uker. 1300kr står det at jeg har igjen. Klarer jeg å leve på det? Jeg får prøve å selge maleriene jeg har til salgs. Så kan jeg være heldig å få inn en tusenlapp? Var jeg dust? Dere skjønner det var to Klarna regninger betalt i dag, og da skal jeg unngå å handle via klarna til neste gang jeg betaler regninger! Jeg har begynt å skrive opp mål for sims. Og hvorfor ikke prøve å filme litt hver dag til youtube? 2 minutter pr dag eksempel for å se utviklingen, og skrive opp målene for å se om jeg når dem. Lettere å feire jeg har nådd målene ved å si det/vise det til Youtube. =) Og vil tro Sims1 er populært å se på Youtube. Det er liksom nok streamere der ute med Sims4. Folk elsker de nostalgiste lydene. Jeg klarer ikke vente.

Her er noen av målene:

  1. Lage kjente i nabolaget
  2. Lage leiligheten etterhvert som jeg får penger nok
  3. Jeg skal bli kjæreste med han jeg liker
  4. Gå til topp på hver våre valgte ferdighet
  5. Få to barn
  6. Lage kule hus til naboene
  7. Bli bestevenner med naboene
  8. Lage noen fiender
  9. Drokne 1
  10. Brenne 1

Hmmm noen flere ideer?

KAN JEG VELGE SPANSK? =D jeg har sååååå lenge hatt lyst å lære spansk. Og bruke sims til å lære spansk er perfekt =D Dette skal selvsagt dokumenteres fordi det kan skje mye morsomt ved å trykke feil fordi jeg ikke forstår språket haha. Men sånn man lærer. Nå gleder jeg meg ekstra mye!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *