Gatekunstner

Jeg kan vel kalle meg offesielt gatekunstner og gatesanger nå? Jeg ble godt tatt imot av Gatekirken som er et tverrkirkelig arrangement som ønsker å formidle det gode budskap midt på torget i skien sentrum. Jeg får bidra med å male og tok med min karaoke mikrofon også som var lett å koble til spotify som hadde tekst på sangene så det var enkelt å synge med. Jeg kjente motivasjonen etter synge etter hvert og de syntes det var helt fint jeg bidro med dette. Endelig et sted jeg kan bruke gavene mine. Jeg har skjønt jeg ikke er personen som går rundt og snakker med fremmede om Jesus, men at jeg er skapt til å vise han gjennom kunsten og dele av mitt nærvær jeg har erfart mange erfarer fred. Det vil syntes på våre frukter at vi er annerledes. Det vil kanskje også høres gjennom sangen også. Vi ble veldig glade da flere ungdommer dukket opp for å hjelpe til med å spre evangeliet. Så da det kom ungdommer gående kunne våre ungdommer fortelle om tilbud som er for ungdommene rundt om i våre forskjellige kirker i grenland. Dette var både min og ungdommenes første gang på gatekirken. Han som holdt ut lengst av ungdommene kunne fortelle han trivdes og blir jo en trivelig opplevelse om de fortsatte. Jeg selv koste meg med å male, synge og bli bedre kjent med de som var der. Hyggelig å bli kjent med nye, spesielt hun som stekte vafler 😉

 

og dette, fortsetter jeg med glede annen hver lørdag fremover

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *