Kule moviestarplanet2 temaer

Jeg savner begynnelsen av Moviestarplanet2 tiden. Det begynte vel i starten av april. Ei venninne spurte om jeg ikke ville være med å spille. Jeg har jo alltid likt spill. Og det var også den perioden som min bror dro ut av landet. Det var mye bekymringer i min familie, så å få tankene  på noe annet hjalp dette veldig. Selv om jeg kunne sitte utover natten. Men jeg er en person som kan gå lei etter kanskje en måneds tid. Så jeg holdt vel bare på daglig ut april. Jeg fikk mye kommentarer på alderen min der inne, det var jo en slags “dating app” for barn. Bare de var kjærester inne i spillet. Gutta som kjekket meg opp var ikke særlig happy med alderen min 😆 Var ikke derfor jeg var der. Jeg hang med mine få venner, vi chattet privat i hjemmene våre, gjorde oppgavene, lagde videoer og OPPDAGET GAMLE SESONGER OG TEMAER.

Forrige blogg innlegg forteller jeg at jeg fant ut en app jeg kunne overføre mediefiler fra min iPhone 7 til denne Samsung Google ChromeOS “nettbrettet”. Og jeg begynner jo på toppen, det er april. Mars var siste måneden jeg tømte telefonen fra. Så jeg har 3000 mediefiler (bilder og video) fra april. Så nå er jeg i gang. Tenkte å dele før jeg legger dem på harddisk og sletter det herfra. Mobilens kamerarull starter nemlig med Moviestarplanet2. Så her får dere minnene mine fra april da jeg spilte Moviestarplanet2. Og da jeg besøkte andres hjem, fant jeg glitcha hus. Jeg lærte senere hvordan. Du går inn i det rommet du ønsker å ha som hjem x antall ganger mens du samtidig trykker på hjemmet ditt på kartet, så får du det som hjem. Og når du har det som hjem kan man gå ut “døra” og entre den sesongen som hører til. Så vi gjorde det, vi entret gamle sesonger ved å besøke glitcha hus. Det vil si, når vi fant et hjem med Jul som tema, så entret vi en julepynta by da vi gikk ut døra osv. Jeg inviterte med tilfeldige spillere og de ble positivt overaska. Men det gøyeste var jo å oppdage dem med venninnen min.

Savner dette. 🥲 Spiller av og til, men da er jeg alene… Jeg fikk til å glitche et hjem, men det var på backup kontoen min. Her er resultatet. Har ikke bilder av det møblert da.

Ble såpass glitch at jeg ente opp med å stå på vannet i byen hehe.

Ellers? jeg hekler en del, spesielt ved frokost tid når jeg ser youtube. Så fikk jeg/vi sangene til lovsangen i kirken. Så vil høre mye på dem og øve i dag. Men nå er jeg superdupergira på å gå tur som jeg ikke har gjort på lenge. 1 times tur. Og må være sjapp, for må ta buss i 3 tiden og klokken er 11. Skal jo rekke litt etter turen og. Blir sikkert stressa når jeg er kommet hjem. Skal jo få i meg mat og varme opp/øve tilfelle jeg skal synge i kirka i dag? Og ta på neglelakk? Så ser dere senere 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *