Fugleburet før og nå

I april fikk jeg min første egne fugl 🥰 En nymfeparakitt. Jeg fikk selvsagt buret først. Ble anbefalt et på Zoo.no som var nedsatt. Tilsammen med tilbehør kosta det vel nesten 3000kr. Til den tiden skulle skattepengene komme, så jeg brukte klarna. Men skattepengene kom ikke innen betalingsfristen så måtte låne penger av far 😫 gikk heldigvis fint. Hadde jeg ventet på skattepengene, hadde ikke jeg fått buret tidsnok. Da måtte han leve i et bittelite bur liksom. Buret ble satt opp 11.april og fuglen kom 20.april. Så det ordnet seg.

Her er som sagt bilder fra April/ øverst i kamerarullen min (driver å overfører til harddisk for øyeblikket)

 


Og sånn er buret nå:

Han elsker å hive leker ned fra dukkehuset


Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *