Jeg har en plan

Skrevet 30.oktober

Jeg får stadig et press på å søke jobb. Jeg ble liggende i flere timer i sengen, det hadde påført meg depresjon, det knyter seg. Mens det som fikk meg opp av sengen var å redigere ferdig denne epsisoden av Hytteturen (LINK)

Jeg har nemlig høyest drøm om å leve av youtube. Å lage filmer har jeg gjort siden ungdomsårene. Å bli filmet har jeg blitt gjort siden dåpsdagen min. Og jeg gir ikke opp. Jeg blir glad av dette og nå har jeg funnet ut av noe som kan funke. Jeg hadde blant annet nylig blitt medlem av en Cøliaki gruppe med 18´000 medlemmer. Så jeg fikk jo etterhvert lyst å fortelle min historie kort fortalt og legge til link av min frokost som er trygg for alle med Cøliaki.

Før jeg la den til på gruppen, hadde videoen rundt 90 visninger. Nå 31.oktober har den fått over 50 visninger siden 28.oktober. Hvorfor gjør jeg ikke dette oftere?

Da mor hadde bursdag 28.oktober samlet hun jo familien sin og vi overnattet alle under samme tak. Inkludert broren min. Han fant frem flere bokser med leker fra 90-tallet. Da jeg så alt smått som dukket opp, fylte jeg en neve og la ut bilde på gruppen jeg visste om på facebook med hele 15´000 følgere. På 21 timer har bilde fått 143 likes.

Hva venter jeg på? Hvorfor lager jeg ikke en video av dette?

Jeg fikk raskt en glede over å følge flere grupper som lå under mine interesser og satte på varlser på ALLE

Varslene skal gi meg påminnelser. Selv om jeg ikke er like interessert kanskje å se innlegget som blir delt, skal varslene minne meg på hvilken gruppe jeg burde publisere videoene mine som jeg ønsker å vokse på. Jeg bør også bli flinkere til å gi enn å være opptatt av å få. Som vil si: jeg bør bli flinkere til å respondere på innleggene som dukker opp.

Dette er en arbeidssak. Jeg vil jo tjene penger på dette. Dette føles som en jobb, en jobb som også gir meg glede. Under finner du liste over flere grupper jeg kommer til å gledelig dele videoer jeg vil og har laget til youtube kanalen min:

 

  1. Minecraft
  2. The Sims (4000)
  3. Roblox
  4. Youtube
  5. Sneltvedt Skole (296)
  6. Minneboka for 90-tallet (15,200)
  7. Lavkarbo (14000)
  8. Cøliaki (18´800)
  9. Laktosefritt (4´000)
  10. Høyedamer i høye hæler (4´800)
  11. Hekling (31´400)
  12. Hekling og strikking med Hobbii (9´100)
  13. sy klær (9´000)
  14. Hytter uten strøm eller vann (64´000)
  15. Lær SPANSK på Facebook (2000)

og så videre…

Burde også skrive i hver video beskrivelse hvem gruppe jeg skal og har delt videoen til, også for å ikke gjenta delingen. Hver video burde ha minst en deling. Ser frem til å få enda mer fremgang. Målet er jo at hver video skal fort bikke 100 visinger. Da er det bare å gå til 200 visninger som neste mål.

 


 

Klokken 11:54 31.oktober

i går kveld fant jeg på å dele vloggen fra Hytteturen på en gruppe som heter “Hytter uten strøm eller vann” med hele 64´000 medlemmer. Jeg tok raskt et skjermbilde og fikk bevis på at videoen hadde 167  visninger da jeg prøvde ut ideen. Nå bare 13 timer senere har jeg 289 visninger. Snart 300 visninger det. For en idee =D


Vil du se annet nytt og spennende fra meg? Her får du noen linker:

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *