Gode gevinster fortiden

Tenk nå er det en uke siden bror flyttet til Evangeliesenteret. Han føler hans hensikt er å ta vare på de andre, siden han ser hvor mye de andre lider. Han fikk med seg snowboardet sitt så han får lært seg det etter en rekke tiktoks jeg ser han har delt. Og mindre sinna meldinger til mine foreldre. Vi får endelig hvile i at han blir godt tatt vare på. Selv om mor og far ikke akkurat hviler så mye. De jobber på spreng med leiligheten hans. Den skal nemlig selges. Gjøres klar til visning. Vaskes ut… Males. Tømmes for møbler. Ryddes… i motsatt rekkefølge så klart. Så var det jeg som var litt heldig da? Jeg får nemlig låne en del av møblene. Et pr ting jeg virkelig trenger og ønsker meg. Men før dere ser hva det er, så tok jeg to Før bilder. Darwin fikk sitt siste “bad” på den plassen jeg ville gjøre om til et musikk hjørne. Jeg skulle nemlig få låne hans keyboard. Får håpe jeg blir bittelitt mer musikalsk av den grunn.

Før:

NÅ:


Så var jeg så heldig med å få noen kommoder… Da gjorde jeg en stor MakeOver på soverommet.

Før:

NÅ:

 

   

 


Siden min kjære fugl Darwin viser tidlig tegn til å ville sove allerede i 18/19 tiden, så er det helt greit. Jeg fikser så han får sove ro, så går jeg på mitt eget rom å ser dvd eller vhs der. I kveld (onsdag) ble det Løvenes konge maraton. 1 på Dvd så 2 på VHS. xD I mens så hekler jeg som en gal. Skal bli 51 ruter som skal bli en genser (bilde under) Jeg leser Bibelen etter første film, skriver her, lagd meg samme kveldsmat som i går(bilde) og skal se film nr.2 snart (21:22)

 

Så en liten dagens bilde av Darwin 😍 :


Printer og Mac

 

Andre gevinster jeg har fortiden er at jeg fikk og låne brors NYE  printer som han ikke en gang selv fikk til å fungere. Jeg fikk det til. Og i samme stund jeg sender foreldrene mine det siste bilde av at jeg fikk det til (å skrive ut fra telefonen), så får jeg en telefon. Han som skal selge meg sin iMac vil at jeg skal hente den på fredag. Ser ut som han har planer om å leie ut leiligheten sin, så han rydder den. Jeg betaler videre som vanlig ned på den. 7000kr skal han ha for den. Men hente allerede til fredag? Tenk å få printer og datamaskin på samme uke, var jo ikke planer om å få macen før april liksom når jeg har betalt alt. Men han så vel og jeg var flink til å betale trofast ned på den da. For en kort tid føltes det ut som alt gikk min vei. Det var en så god følelse. Og jeg stor koser meg. Selv om mye av tiden går i film og hekling. Får prøve å få heklet meg ferdig med en del prosjekter da så jeg kan lage filmer igjen isteden. For er jo det jeg vil når jeg får meg Mac.


Gledesfylt opptreden

Jeg kan også meddele at jeg er stolt over min aller første lovsangstjeneste opptreden utenfor kirken sist fredag i Grenland Kristne Senter kirkens arrangement kalt Jesus Kvinner. Det var utrolig flott å høre dem si de kjente lovsangen bidro til en atmosfære full av Guds Hellige Ånd. En flott erkjennelse. Og av dette håper jeg jo virkelig vi blir bedt mer ut. Her noen bilder:

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *