Temu fella

Jeg har herved vært på Color Magic, nedbetalt ferdig iMac, vært hos tannlegen 2 ganger og innen en uke kjøper ny fugl. Så da er jeg ferdig med de verste utgiftene og kan kose meg litt igjen? Jeg ser folk på TikTok handler på Temu og har ikke villet røre appen før jeg visste jeg kunne nøye meg med noe. Så plutselig sa det pang og jeg handlet for 1023 kr. Noe betalte jeg med en gang. Noe betaler jeg den 15. og resten betaler jeg i begynnelsen av mai. Jeg ble for giret over å få ny fugl snart. Nytt dukkehus har jeg og til fuglene, så fant lys på Temu jeg vil henge i taket i de 3 etasjene og et stue bord som var omtrent eneste møbel jeg savnet i dukkehuset. Jeg ble og overlykkelig jeg fant en mikrofon som kan kobles til dataen med USB når jeg IKKE får til de to lydkortene jeg har. Jeg vil jo få sunget inn sangene mine og lage mer YouTube med bra voice over. Jeg er og elendig på å vaske dusj kabinett, så fant noe til drillen jeg tror vil få opp motivasjonen til å faktisk vaske dusj. iPhone 13 telefonen jeg kjøpte av en kompis i fjor hadde et deksel jeg vil bytte ut, så her er listen:

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *