Motiverer til vask

Hver uke prioriterer jeg å vaske fuglens bur! Så har den lave energien min gjort det krevende å vaske alt annet. Buret er viktigst og i samme slengen blir veldig mye av stuen rengjort, enten tørrmoppet eller vasket. Men så var jeg innom Clas Olsson og kjøpte en kritt tavle som allerede var oppmerket ukedagene. Dette har funket for meg før! Man trenger jo ikke vaske alle rom på en dag, i leiligheten jeg bodde i 2013 krittet jeg ruter utover uken, så jeg fikk vasket litt hver dag isteden for alt på en dag. Hva med å prøve det igjen? Bare over to uker? Det funker så langt 🤩

  1. Darwins bur (inkludert mesteparten av stuen)
  2. Trene
  3. Kjøkken
  4. Stue
  5. Bad
  6. Utgang
  7. Gang
  8. Bod
  9. Soverom
  10. Bytte sengetøy og håndklær

Kanskje det er en Idee som kan hjelpe deg og

 

 

2 thoughts on “Motiverer til vask

  1. Jeg prøver slik, men kroppen vil ikke samarbeide. når jeg er dårlig, ble ikke planlagte oppgaver gjort.
    God påske:)

    1. ÅÅ har du og ofte liten selvdisiplin tank? <3 <3 Og spørs hvor lenge dette systemet funker. Kan være lett første ukene så dabber man av.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *