Min ønskeliste

ut fra bildet over så skjønner dere sikkert at jeg er ganske sliten etter søndagens besøk på Evangeliesenteret. Måtte ta igjen litt manglet søvn blant annet. Jeg forteller sikkert mer om det litt senere, men tenker først at jeg vil dele litt hva jeg ønsker til bursdagen min i april. Jeg kalte innlegget for ønskeliste fordi det kan godt være at jeg kjøper noe av dette før bursdagen min fordi jeg tror ikke blant annet mine foreldre synes jeg trenger det som for eksempel kyllingdrakt. Jeg tar meg kanskje råd til å kjøpe den allerede i løpet av uka. Jeg må jo begynne å tenke på hva det er jeg ønsker meg. Og i den anledning også tenke på hvordan jeg vil feire den utenom Familie. Jeg har veldig lyst egentlig å feire det som jeg gjorde i fjor, men jeg vet ikke om jeg tør av en spesiell grunn. Så jeg tenker stadig vekk på hvordan jeg kan feire. Og tror ikke det er så lurt å ha feiringen hos meg selv da min fugl kan bli veldig stresset. Men vil invitere samme venneflokk som jeg hadde i fjor fordi kom også veldig godt overens med hverandre. Og det var venner jeg pleier å møte en til en og så bare satt jeg dem sammen på bursdagen i fjor. Så når det er sagt så er ikke bursdagen min planlagt ennå, men jeg tenker jeg burde lage en liste på hva jeg ønsker meg. Og her er bilder av ting som jeg har kommet over mens jeg har vært i eventuelt butikk (eller fra nett) som jeg trenger eller bare lyst på.

Listen blir nok lengre, jeg vil bare ha oversikt her. Så mens dere venter på oppdatering fra Evangeliesenteret så er det bare å ta tid innom her for å se om ønskelisten har blitt lengre. I kveld altså mandag kveld skal jeg i bursdag. Og har så langt bare slappet av fordi hodet mitt er ganske fullt av inntrykk. Og kroppen min føles ut som jeg har hatt lite sammenbrudd. Det er kanskje ikke så rart med de sterke inntrykkene jeg møtte i går.


Luftrenser

Veldig viktig egentlig siden fuglen produserer enormt mye støv og jeg i tillegg får en fugl til i april.


Kylling one piece

Trolig noe jeg kjøper løpet av uken fordi jeg skal på søndagsskolen til helgen med påskentema

(Kjøpt✅💸)


Mini kyllinger

Miniatyr av noen av mine favoritt dyr må man jo ha!!! Fra ponduro

Påske puter

Jeg hat jo egentlig nok av puter? Men veldig glad i påske, gult og kyllinger, så påske puter VET jeg mamma vil ha gleden av å kjøpe til meg 😆


Mappe fra Nille

til Chromebooken jeg låner av far og en mindre for andre ting. elsker slike.


Overgang til HDMI

Kjøpte jo 5 meters lang hdmi ledning for å koble opp iMac til tv men tror du ikke iMacen mangler hdmi utgang? Så må kjøpe overgang og koster jo 300kr.


Avlogga 2 av Agnete

Elsker sånne Q&A bøker om meg selv 🤣❤️

 


Katte godbit leke

Den funka😆 Lånte den av venninne som er på ferie. Fuglen min fikk glede av å komme frem til hirse og popcorn ved å dytte på dingsene

 


mer kommer (?)

 


Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *