Jeg vil spille The Sims 😭

Første bildene er av hytta vår jeg bygde over et annet hus på Sims, jeg dro videre dit for å leve en dag som en Sim. Å leve en dag som en Sim er så gøy😭 Film HER

TikTok Challenges

Jeg lagde flere venner fra TikTok og har så tanker om å spille mer med disse og ha dem over eks FaceTime mens jeg spiller. At de kan bestemme hva demmes Sims karakter skal gjøre. Jeg som trykker. Ha konkurranser dem imellom selv om vi ikke kan møtes muntlig for vi bor så langt unna hverandre. Gøyeste siste jeg gjorde (før dataen slokna) var å lage et brettspill inne på Sims. Sykt gøy! Kim, Martin og Levi var blant dem jeg lot konkurrere mot hverandre.

 

Vil lage Bibel Quiz, vil dem skal konkurrere som Toddler eller som barnevakt, lage en Farmen episode😂  og mye mye annet. Gjør vondt inni meg: JEG VIL SPILLE!! Mer Film HER

Det som skal til

Jeg har tidligere fortalt at jeg kom i kontakt med noe som het «Kingdom Trust Norge» som brenner for å stille opp for kristne som har prosjekter som fremmer Guds Rike og Budskap. Jeg delte med dem min Brann for å vise Guds godhet gjennom filmer jeg lager og et ønske om å bruke YouTube. MEN dataen min funker ikke mer, trenger ny. De ble positivt overrasket over det de så gjennom linkene mine. Tilbudet de kunne komme med var et lån på 5000kr. Med renter blir det 6000kr hvor jeg kan betale da 500kr mnd eller mer opp til et år. En jeg kjenner selger sin iMac til 10’000kr. Jeg sa at det finnes mange som selger Mac billigere på nett så om han ikke går ned i pris ser jeg etter andre som selger. Han gikk ned til 7000kr. Så jeg trenger bare 2000kr fra egen lomme noe maleriene mine kan hjelpe meg med. Kingdom Trust Norge bare fortalte meg at om jeg ikke får råd til en Mac selv innen 2-3 måneder kan jeg få lånet, men jeg vil ha Mac nå 😭 de tilbyr også veiledning til 200kr mnd men hva skal jeg med veiledning uten en Mac da jeg trenger det for å utvikle talentene mine innen film? 500kr i mnd er nok!

Så nå venter jeg i spenning på om jeg får respons fra de neste uke om jeg kan få Lånet litt før.

 

Samarbeid

Jeg har avtalt samarbeid med min lokale venninne Mona som vil hjelpe til å filme og være med på film (som ikke er Sims)

Og avtalt med Mikkel å samarbeide med å lage YouTube videoer hvor vi kan konkurrere mot hverandre selv om vi filmer hver for oss (bor ikke i samme by). Vi er begge fan av Kongen Befaler så vi vil ta mange av ideene derfra. Tror det kan bli kjempe gøy og kjempe motiverende.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *