Jeg mistet Grep

Oppsummering

Forrige innlegg forteller jeg at jeg følte for å prøve begge deler: prøve A4 jobb og prøve å leve av talentene mine. Lagde en ukens timeplan for å sette av tid til å male, hekle, kontorarbeid og trening. Grep møter skulle også passe inn, noe jeg egentlig kjente sterk motgang i. Grep er gjennom nav som skal hjelpe meg i en jobb. Jeg har tidligere snakket om at jeg ønsker Ufør og det er sikkert mange som ser ned på meg for det. Men tror kroppen både har fått traumer fra tidligere arbeid hvor jeg fikk jevnlig sammenbrudd, jeg har en slags kronisk utmattelse som ikke tåler stress og press i PCOS sykdommen min og har en bror som har vært syk siden jeg var 13 som har påført ekstremt mye vekt på nerver og muskler før jeg ble ferdig utviklet. Jeg tror jeg har en slags skade på muskler eller nerver som gjør meg ekstra sensitiv mot press, så jobb har vært kjempe utfordring siste årene. Kort fortalt..

Nav er ikke ferdig med å pushe meg, for det er klart ingen late skal få Uføretrygd. Men jeg tålte ikke en gang de første kartleggings møtene med Grep som skulle hjelpe meg i jobb. Hjernen koblet ut på spørsmålene som jeg tror var grunnen til Hode pine samme kveld(noe jeg aldri har) og ekstremt utbrent de neste dagene hvor jeg skalv i kroppen som om jeg allerede hadde hatt et sammenbrudd.

Telefonsamtalen

Forrige innlegg skrev jeg at jeg prøver begge deler, og ser hva som skjer. Men mens jeg satt og heklet i sofaen idag tidlig, så ble jeg ringt av Grep veilederen min. «Jeg har snakket med sjefen min og vi har bestemt på å avslutte deg i Grep, setter datoen på det i dag. Blir ikke møte neste uke, men vi tar et møte senere hvor vi skriver en avslutnings rapport»

Ble jeg lettet? Jeg hadde jo fått en underlig energi på å satse på den nye timeplanen min og produsere ting for salg og får nye YouTube ideer. Nav hadde klagd på jeg må velge bort ting for å klare jobb. Men skal jeg bare tenke på jobb blir jeg deprimert for jeg har jo en slags traume og angst for en A4 jobb. Mens har jeg fokus på min kreativitet, så får jeg masse energi!! Er jo fordi jeg tror Gud har skapt meg for dette! Gir jeg alt på den timeplanen jeg har laget i forrige innlegg, kan jeg oppnå suksess? Og jeg har jo en venninne på Oasen Kafé som er villig til å hjelpe meg 😀 trenger spesielt hjelp for YouTube! Ikke minst kommet på en serie jeg burde kalle «slik lager jeg….» for tror det vil være svææært interessant å lære bort ting jeg lager. Som eksempel luen jeg startet å hekle på  i går. Mangler bare en dusk. Så… vil du lære å hekle en lue? Som bare tar en kort kveld å lage? 😀

Respons fra Kingdom Trust:

«Strålende at du er og dere er så fremoverlente!
Liker ideen. Prøv alt og behold det gode står det et sted i Bibelen.
Har så smått sett litt på to av de linkene du sendte.
Du er levende og naturlig og dyktig formidler. En blir glad av å se og høre deg!
Ingen tvil om at du er blitt betrodd mange talenter og at Gud bruker deg gjennom dem.
Vi pleier ved henvendelser og avtale en prat via zoom eller annen digital løsning, for å knytte mer personlig kontakt. Noe travelt denne uken, så må komme tilbake til deg med forslag til dato.
Blir spennende å høre hvordan responsen dere får med butikkene.
Guds favør over dere i Jesu navn.»

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *