Mislykket Utstilling 😞

 

Vel det er jo snart oktober og utstillingen skulle vÊre hele september. Men det var vel 2 uker totalt stengt utstilling. Fordi legesenterets oppussing tok overhÄnd. Hun som ledet i nÊrmiljÞsenteret tok ned bildene mine fordi det stÞvet fra bÄrringen. Jeg er dermed satt fÞrst pÄ lista til Ä ha utstilling nÄr det er klart. Trolig ikke fÞr nyÄret. Hele listen blir forskyvd med folk som skal utstille. SÄ da er det bare Ä hente bildene. FÄr hjelp pÄ fredag sÄ jeg slipper Ä ta buss med dem. Da er det bare Ä hÞre rundt pÄ bydelshusene. Men bÞr planlegges litt for mÄ jo ta buss og greier. Vil jo ha flere utstillinger.

Slik sÄ det ut fÞr de rotet det til:


Ny Utstilling

Mor inviterte meg pÄ Utekino pÄ GrÄtamoen Bydelshus 27.september. Fin mulighet Ä sjekke ut demmes utstilling. Da jeg skulle pÄ do midt under filmen sÄ fant jeg stedet de utstilte bilder og fant lederen av bydelshuset for Ä spÞrre henne om det var mulig for Ä utstille der for meg. Hun fortalte at de trengte allerede folk etter hÞstferien til Ä stille ut, sÄ var bare for meg Ä sende en mail. Jeg var rask til Ä sende en mail i dag, og blitt invitert til Ä komme i uke 41 for Ä ta en titt og snakke litt nÊrmere om Ä utstille. Dette likte jeg svÊrt godt =D Og da passer det jo ekstra godt jeg har fÄtt nye visittkort i posten. Gleder meg til Ä besÞke dem ukentlig nÄr utstillingen er i gang. men tror noen sa det kun var for 14 dager. Sikkert verdt det.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *