Lever som en Sim

Endelig har jeg satt av tid til å redigere filmer igjen til youtube og blogge. Jeg sitter(16.september) i en ganske så tom leilighet og venter på at folk skal hente møblene, folk som jeg har avtalt med vil ha disse gratis møblene xD Det roer seg litt med flytteprossessen. Så da tar jeg tid til å skrive litt om filmen jeg lagde om å leve som sim.

Å leve som Sim en hel dag er ganske populært for The Sims elskere. Jeg spiller The Sims og lar Simmen gjøre hva den vil et døgn og jeg skriver ned alt som blir gjort og videre fører det inn på alarmen min:

På den tiden jobbet jeg med 7000 høner og da hadde tilgang til en del egg. Også de litt spesielle. Så jeg hadde tatt med hjem de minste eggene og dere får se at i noen av eggene er det ikke en gang plomme. Første måltid simmen lager er Egg med ristet brød. Jeg ville selvsagt teste i forkant om eggene var ferske eller gamle for de minste blir tatt til side og står på en benk frem til sjefene skal på markede, da gir dem bort de små til barna. Dette visste ikke jeg, så tok med meg noen av disse hjem. Men det var også for å vise andre, spesielt #sanbarna som jeg lager film med på youtube.

I Sims verden så er et minutt omgjort til sekunder, som utgjør jeg har veldig god tid før jeg skal gjøre neste på lista. Så fra jeg sto opp til jeg skulle lage frokost hadde jeg tid til å hente pakke jeg hadde fått i posten. Og under frokosten viser jeg hva pakken inneholder. Se hva når videoen er ute.

Dette ble filmet 18.august, så nesten akkurat gått en måned (17.september denne ble delt). Jeg ville så veldig gjerne filme en episode hvor jeg lever som sim i leiligheten. Speiselt før jeg flytter ut. Glad jeg fikk gjort det før det ble for mye kaos. For planen var å sove mye på jobben og bare 2 netter i uken hos en venninne når jeg er i skien. Sa opp leiligheten for å spare penger. Men midt i filmingen får jeg en uventet melding av sjefen. Dette førte til at jeg ikke klarte å fokusere og avbrøt filmingen. Jeg måtte sette meg til ro og la det synke inn for da kom det kaos snikende. Dette forteller jeg i slutten av videoen når den kommer på youtube.

Ellers er det mye rart jeg rekker å gjøre mens jeg lever som en Sim. Her er noen flere bilder:

Den uventede meldingen jeg får av sjefen hadde selvsagt å gjøre med at jeg ikke fikk lov å sove på jobben mer. Og jeg videre flytter ut av leiligheten uten å vite hva fremtiden bringer. For jeg sa opp jobben også fordi de ansatte en til og jeg ikke tjener mer enn nok til bensin, hva er vitsen da? Vil du lese mer om dette, link HER

Jeg har snakket med flere som vil være med å leve “En dag som Sim”. både TikTok venninner Lene (beetlegirl91), Ingeborg (@ingeborgm01), Hazel (@nutellawolfe) og jeg vil overraske Kim Danial(@danian92) med å endre hans alarmer en gang jeg kommer på besøk. For jeg vil også bygge hans leilighet og lage episode med han også. Eller får han med seg dette? da er det kanskje ikke en overraskelse lengre. Får se xD

Så planen fremover er å bygge hus på sims for å klargjøre videre episoder. Først kan jeg og Hazel leve en dag i en tom leilighet xD Det kan bli interessant. Leiligheten er jo allerede laget, bilde over. Bare fjerne møblene og tingene. Jeg vil også lage en episode på Hytta hvor jeg skal leve alene som Sim. For i begynnelsen av Oktober når jeg er ferdig å flytte ut tar jeg gjerne å hviler på hytta. Da kan jeg jo filme det. Videre bygge Lene sin leilighet og Kim Danial sin leilighet og Ingeborg Sin leilighet. Morsomte er om jeg spiller dem på forhånd og de ikke aner hva de skal gjøre før alarmen går.

Håper du vil følge med så du får med deg episodene =D Link under


Vil du se annet nytt og spennende fra meg? Her får du noen linker:

 

OVERSIKT RANDOM INNLEGG
TILBAKE FREM

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *