Hvordan det går med Temu Del2

Får stadig folk på PM som prøver å fraråde meg fra å handle. Dette var det nylige jeg fikk:

«Det er barnearbeid»
meg: «men de sier jo de forbyr barnearbeid og slavearbeid i Temu»
«men det er barnearbeid i Kina» angrer på at jeg ikke responderte:
«så jeg skal kaste alt hvor det står “made in Kina“ for å vise jeg ikke støtter barnearbeid?»
«Blir mye søppel ut av all plasten»
Meg: «jeg sorterer så blir det gjenvunnet»
«men mange sorterer ikke»
«skal jeg ta ansvar for at andre ikke sorterer?»

Jeg skjønner ikke hvorfor folk prøver å stoppe handel fra Temu når ekstremt mye av det vi faktisk eier og har kjøpt i våre egne fysiske butikker er lagd i Kina 🤦🏼‍♀️ Make No Sense!
Vil lage såper, kjøpe parfyme og såpemasse. Men da ha prøvekaniner som liker Temu før jeg velger å selge. Ellers holder jeg og mor oss unna produkt mot hud, kjøkkenutstyr og enkelte elektrisitet midler som ladere.

Mine prioriteringer har vært gøye trykk på t-sjorter da mange gamle ble ødelagt i vaskemaskinen. Kristne motiver på blant annet klær og mobil case. Leker til fuglene, henge-øredobber, skrivebord utstyr, musiker tilbehør osv

Satt en regel på å kun kjøpe for toppen 590kr hver 1. i mnd. Budsjettet er på 600 på klarna 😛 Da har jeg også en hel måned på å planlegge handlekurven 😄 risikerer mindre bomkjøp ved en hel måneds planlegging


Her er nyeste kjøp




I handlekurven nå

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *