Hvordan det går med The Sims

Forord

Det er 23 varmegrader, jeg kledde meg tidlig for å gå tur og måtte få handlet litt (tror jeg kastet resten av baconet i går uten å legge merke til det) Det jeg ikke fikk gjort i går (fredag 31.mai) får jeg kanskje endelig gjort i dag. Og hvorfor jeg deler fra lørdag først nå, er fordi jeg på kvelden i går gjorde klar faktisk ganske mange innlegg. Jupp, etter flere timer i sengen på dagen, så fikk jeg endelig vært litt produktiv på kvelden. Bare ønsket om å få komme seg ut på en lang gåtur var først nå. Men når jeg kommer frem til Kiwi så PØS REGNER DET! Og det torner og lyner for søren. Jeg sitter da på en kafé og venter tålmodig mens jeg hører det er nesten full storm på utsiden. Når kommer jeg meg hjem igjen? Hadde til og med tatt på solkrem 😆 må jeg kjøpe paraply? Eller kan jeg vente til det roer seg? Kan jeg gå eller bør jeg ta buss? Så mens jeg venter kom jeg på å skrive her


Oppdaterte The Sims 4

I mine mange timers power naps i sengen i går kjente jeg det fristet med The Sims 4, men jeg måtte nok oppdatert. Så siden det er 1.juni nå (når jeg skrev dette) så satt jeg det i gang i det jeg skulle lage frokost. Litt kjedelig å nå måtte gå fra Origin over til EA for da mistet jeg Modsa hvor jeg lastet ned prikk lik fuglebur som jeg har og sånn. Men fortsatt spansk ☺️ vil jo lære.

Videre noe av det første som møter meg er at de har begynt å gi innloggings belønninger. Ganske interessant og motiverende. Jeg vil prøve å nyte å spille mer, som vil si at jeg ikke skal drive å planlegge å ta masse skjermopptak for YouTube når jeg for det første henger langt etter å redigere og jeg setter av alt for lite tid til å redigere.

I dag ville jeg sette inn flere venner jeg allerede hadde på galleriet (lagd for minst 2 år siden) og lage en katte kafé siden mange av mine venner jeg har laget på Sims har katter.  Jeg orker ikke helt masse Simmere som er ukjente 🤣 vil fylle hele spillet med folk jeg kjenner fra virkeligheten. Og en av dem, som ble første jeg lagde da jeg fikk denne iMacen er storebror (bilde under) 😛 Prikk lik bakfra. Han elsker å spille piano, så han kan vel bli en proff på det så han dukker opp for å spille på utesteder når jeg spiller med andre simmere.

Jeg derimot har visst ikke rukket å spille så mye gitar enda på dette nye spillet så Manylandy blir irritert av min dårlige opptreden. Men kanskje like greit siden jeg har gitt opp å lære mer på ekte også

Så får jeg Kim Danial til å spille inn første film… på Tiktok? Og det er en slager vi har alle sett før… igjen og igjen ser jeg han prøver å si til folk at han ikke er homofil! Det er trist at han får så mye dritt i kommentarfeltet hvor folk kaller han homofil.

Ei venninne jeg holder oppdatert med The Sims foreslår at jeg burde lage en egen snap story for Sims 🤔 Så da prøver jeg det og inviterer de jeg har laget inne på spillet og dem som er interessert i å følge med. Men ikke bare Snapchat nå, lagde Instagram også. Link HER


Hekta

Nå har jeg hatt videre to dager hvor jeg har spilt masse! Utrolig gøy! Kjekt å ha denne kladden stående noen dager for da kan man oppdatere underveis. Her er noe av moroa siste dagene.
   

Oversikt over innleggene i denne serien HER

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *