Filmen som beskriver meg mest

“Gud har gitt deg mange blomster, og du klarte ikke velge hvem du skal vanne. Men Gud ga deg alle disse blomstene for at du skal sette alle sammen som en bukett og vanne alle samtidig, for å vise alle Guds goder” -Marianne Braseth 2010

Jeg glemte aldri den profetien, og jeg visste den passet meg perfekt. Jeg klarte virkelig ikke velge hva slags hobby og karriere jeg skulle satse på. Men en ting er sikkert, og det er når jeg vanner alle disse blomstene Gud ga meg, alle talentene, nådegavene, hobbyene, så er det til glede for Gud! Gud gleder seg over at jeg bruker tid på dem og viser dem frem! For når jeg viser dem frem, så viser jeg Guds goder rett og slett, Gud vet han står midt i det, han vet han er skaperen sammen med meg. Så når jeg gleder Gud, da kan jeg stole på at det skal gå meg vell! Gud er min forsørger i alle ting, jeg skal ikke frykte, jeg skal ikke bekymre meg ❤ selv om han har satt meg i en hau av prøvelser for å se om jeg stoler på Ham. Men det er også derfor jeg har valgt Youtube og hjemmesiden som en hovedplattform å jobbe på, for der kan jeg dele om alt og det er kanskje der jeg har aller mest kompetanse på å lyktes 🙂 føler meg som en Divergent rett og slett, og har valgt å være fryktløs 😍

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *