Slik tar jeg farvell med miniblogg

Jeg syntes det er veldig leit Miniblogg legges ned. Jeg som hadde brukt lang tid på å linke mine innlegg til min hjemmeside:

https://www.mirimoro.net/

Så da sletter jeg vel de sidene der og heller prøver meg å blogge fra et annet sted. Jeg skulle gjerne blogget på blogg.no, men blir kanskje ikke godkjent der. Siden jeg er et multitalent, så gjør så mye mer enn å blogge.

Det var litt dårlig timing. For jeg fikk jobb 14.juni som var 40 minutter unna der jeg egentlig bor. Så jeg fikk sove på jobben, men det er ikke wifi der. Så først nå, i det jeg skrev dette innlegget her, flere uker etter jeg startet, fikk jeg tilgang til biblioteket som bare er 3 kilometer unna. Der får jeg tilgang til Wifi og kan sitte med “kontor arbeid.” Endelig, som vist på bilde over, så kan jeg i det minste lagre ALLE innleggene mine før alle forsvinner. Så om du skroller nedover nå, er det garantert at du ser VELDIG GAMLE INNLEGG, fordi jeg sletter dem etterhvert som jeg har lagret dem. Det er så trist. Men må gjøres. Jeg vil ikke miste dem for godt.

Vil du fortsette å følge eventyret mitt så bruker jeg mer tid på Youtube fortiden. Jeg ble jo en TikToker på over 25´000 følgere, men å holde i telefonen for å filme gjør sjansen større til at jeg bruker nett når jeg ikke burde…. Så valgte å satse mer på youtube, det jeg vil ende opp med å leve av. Så i dag har jeg jobbet mye med en film av noen barn(bilde) jeg gledelig har kontakt med. Håper dere vil følge med =)

klem @ mirimoro

mirispublisering

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *