Hvordan bli produktiv

Nå har det seg sånn at jeg endelig (fredag kveld) eier en stasjonær iMac som jeg får gjort mer av det jeg egentlig vil som å redigere YouTube filmer (Final Vut Pro) , lage musikk (Logic X), Photoshop, blogge, spille Sims, Minecraft, lese spansk/tysk bok med Google oversetter, ja og mye mer. Men jeg har for vane å ikke helt klare å bestemme meg hva jeg skal sette meg ned med, så stopper jeg bare opp med å prøve å velge og blir sittende foran tv og hekle isteden. Jeg vil bare gjøre meg ferdig med hekle prosjekter nå (over helgen?) 😝 og fokusere på andre ting som kan være nyttig i livet også. Ha litt mer variasjon. Derfor fant jeg på å laste ned appen Spin The Wheel. Den skal ikke bare hjelpe meg å plukke ut aktiviteten, men hjelpe meg å holde ut med antall minutter og timer. Og hvis jeg spinner 3 runder, så kan jeg jo velge hvem av de tre resultatene jeg har mest lyst å gjøre? Tilfelle den ene ikke passer mitt humør eller energi. Under noen eksempler

 

Varsel bestemmer? Hva betyr det? Jo at jeg jobber frem til jeg får et varsel på telefonen 🤣 er ikke det og genialt da?

Kanskje jeg og inspirerte noen? 😁✌🏻

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *